Inlägg från: Anneli256 |Visa alla inlägg
  • Anneli256

Outfit till secret box fotografering

man behöver inte ha stringtrosor till om man inte känner sig bekväm med det. finns andra snygga ,,sexiga modeller. Hade jag varit som du så hade jag gått till en "riktig" undeklädesaffär där du kan få professionell hjälp av personalen. visserligen lite dyrare. För det första så har dom flesta kvinnor fel storlek i bh- vilket gör att man inte trivs i dom och att dom inte sitter snyggt. Man kan få hjälp att mäta sig ordentligt. Sedan finns det massa olika val. Dom har även olika "bröllopsunderkläder" kanske du kan köpa dom kläder som du sen ska använda till ditt bröllop. Det är a och o att du har något som du trivs i och som är du.. Det kan bli fina sensuella bilder i typ boxermodell också..

Jag har själv gjort en sådan fotografering till min make tidigare och hade då två outfits. Det blev väldigt uppskattat. Jag hadet träffat fotografen på ett bröllop. Egentligen hatar jag att vara med på bild. Men hon kom hem till mig och tog fotografierna så det kändes mer avslappnat. Tänk även på andra accessoarer som tex smycken som kan vara en fin detalj, blommor, stearinljus, Sminkningen bör du också lägga lite extra energi på. Lite skarpare än vanligt då en del försvinner i fotona, men även där ska du ju tänka på hur du är "normalt" och vilken typ av bilder du vill ha.

Lycka till.. som sagt var håll det så likt ditt "vanliga" jag så det inte ser konstlat ut.

• Anneli256

Boudoir bilder eller secret box bilder är för mig sensuella bilder där man visar mycket av kroppen.. endast för sin "älskades ögon" ..ej nödvändigtvis stringtrosor och den biten, men kläder som man bara har på sig i sin älskades närvaro. Bilder som du beskriver med en kort klänning som sambon visserligen älskar så tycker iaf inte jag att man kan säga att dom bilderna faller under samma kategori. Missförstå mig inte din ide är jättebra om man inte vill gå så långt som att ta "riktiga" secret box bilder och kommer säkerligen att bli väldigt uppskattat ändå.

Anonym (Brud i augusti) skrev 2012-07-12 15:55:11 följande:
    Hejsan!
Svar på tråden Outfit till secret box fotografering