Inlägg från: 88kaktus85 |Visa alla inlägg
  • 88kaktus85

Brudar Västmanland 2013

Hej hej alla Västerås brudar. Här är en till som gifter sig den 17/8 2013.

Lokalen och kyrkan bokade vi ibörjan av sommaren och det blir I badelunda kyrka och lokalen brevid.

Var och kolla på klänning idag bara för att veta vad man vill ha på ett ungefär, slutade med att jag fann den rätt så nu är klänningen fixad :)

• 88kaktus85
    JOOL 09 skrev 2012-08-21 15:07:24 följande:

Jag spanar lite kinaklänningar på nätet men har tänkt att även kolla på Ruths och Ursulas. Någon som vet när dom får in nästa års klänningar?

de ska snart åka och kolla på närsta årets klänningar, har för mit att de fick in dem i december-januari typ :)

Nu har de ju rea på ruths så de ska få plats med de nya :)

• 88kaktus85
    lillasofie skrev 2012-08-21 19:56:24 följande:

Ang 2-rätters så nämde jag det för cateringen, att vi ville skippa efterrätten och det lät ok. Borde inte vara några problem kan jag tycka att ta bort det?

Jag vill också prova klänning! Ska ner på Ruths tänkte jag, men min syster/tärnan är borta en vecka till, så det får bli efter det. Vet ni om man måste boka tid där?

Bara att gå dit, man behöver inte boka tid :)
  • 88kaktus85
    emzerus83 skrev 2012-08-21 20:09:14 följande:
    Jag ringde Ruths o det var bara att komma in, man behövde inet boka tid :) rean startar i oktober sa hon på Ruths....
    Jag var där för två veckor sen och då hade de redan satt på halva priset lapparna.. iaf på några jag provade
  • 88kaktus85
    emzerus83 skrev 2012-08-21 20:14:31 följande:
    aha okej, va bra :) hittade du nå fint?
    Ja jag hittade den rätta :) Så jag är glad. Skulle bara ner och kolla och se vad jag typ ville ha för typ av klänning och så hitta jag den :) Var halva priset på den så det skillde 950 kr av att hyra och köpa. Dyrare att köpa men tänkte sälja den sen och då får man ju iaf lite pengar tillbaka :)
  • 88kaktus85

så där ser den ut, tycker dom inte bilden gör den rättvist.. Är mycket bättre live :)
  • 88kaktus85
    emzerus83 skrev 2012-08-22 12:42:20 följande:
    Åhh den var ju jättefin ju o sitter jättebra på dig!! vad fick du ge för den?
    Va halva priset så det blev "bara" 6990 kr att köpa och om man ville hyra så skulle det ha kostat 6000kr. :)
  • 88kaktus85
    emzerus83 skrev 2012-08-24 22:53:55 följande:
    bilderna gör inte klänningarna rättvisa alls tycker jag, båda var mkt finare i verkligheten. ser att klänning nr 1 är fotat lite snett från sidan, så jag ser rätt bred ut i den.. :/ och klänning nr 2 ser på bilden väldigt mörk ut upptill vilket den inet alls var...

Jag provade nr1 jag oxå :) Skrev ju oxå att bilden inte ger den rättvis :) Tur att det inte bara jag som tycker det ;)

Och du du ser absolut inte bred ut!!! :)

Jag tycker bäst om ett men det är JAG det, det är du som ska ha den på dig så bara du som kan avgöra :)

• 88kaktus85

Är det någon som skaffat en bröllopsblogg?? Jag starta en i förr går men bara för att rensa skallen.

Svar på tråden Brudar Västmanland 2013