Brudar Västmanland 2013
Här har ni en till, 1/6 gäller för oss
Här har ni en till, 1/6 gäller för oss
Hej på er! Länge sen jag skrev nånting nu...
Men här är inbjudningarna snart på gång att gå iväg. Vi skrev ut informationsbladen igår och när vi skulle börja med själva inbjudningarna ville inte skrivaren längre av nån anledning, det blev inte rätt färger =/ Förhoppningsvis rättar det till sig, vill att korten ska komma fram nästa vecka. Pirrigt är det! Blir ju så verkligt på nåt sätt när man väl skickat iväg dem
Klänning finns hemma, den måste dock justeras lite men det får vänta någon månad till =)
Väntar på besked angående hår och smink, man vill ju veta så man kan bocka av det på listan!
Det tar sig iaf
Inbjudningarna är skickade! Vilket pirr i magen, nu är det ju verkligen officiellt! De bör komma fram idag eller på måndag, så nu får man väl se om det kommer några anmälningar under helgen
4 månader kvar
Igår va vi och lämnade in hindersprövningen och anmälan om efternamn, det börjar bli verkligt! Vi var även till polisen för att fixa nya pass, är lite surt att jag måste skaffa ett nytt nu med mitt nuvarande namn när jag snart ska byta, men men.. inget att göra nåt åt.
Har även bokat hår och smink den här veckan, och nästa vecka ska jag till Ruths för att gå igenom ändringarna på klänningen.
Hade dock lite småpanik ett tag här, jag hittade inte skorna som jag ju måste ha med mig till provningen. Har letat lite här och där ett par dagar, på ställen som kändes logiska Men igår hittade jag på dem! Vilken skön känsla haha
Vi försöker även få till en träff med fotografen snart så att vi kan snacka ihop oss, dock är det svårt med pusslandet att få ihop det. Han pluggar på annan ort och min karl jobbar konstiga tider, men förhoppningsvis blir det en lucka snart! Har även börjat ha lite närmare kontakt med trubaduren (det är väl det han är? =)) för att se vad för låtar vi vill ha och när han ska vara med och spela och så. Även om han ville kompa karlns syster som ska sjunga en låt =)
Så även om man börjar få ihop en del grejer så känner man att det är såå mycket kvar! Och tiden bara går, jag hänger inte med!
Igår fick vi hem hindersprövningen! Vi är inte släkt och är därmed tillåtna att gifta oss haha, skönt att ha på papper
I helgen fick vi även klart med kläder till mannen, en väldigt skön sak att kunna bocka av.
Nu till helgen är det meningen att jag ska åka och hälsa på min kompis som ska göra brudbuketten, ska bli roligt!
Hur går det för er allihop? Själv känner jag hur det kryper allt närmare...
emzerus83, sänder en tanke åt ditt håll lite då och då. Hoppas allt går som det ska
Jag sitter här och är lite pirrig, är nästan helt säker på att det blir möhippa imorrn..! Vad kommer hända? Så sjukt nyfiken
Ja, nu är det nära.. På lördag är det dags! Mycket att göra är det... nu har jag och karln precis dammsugit och våttorkat huset, det är väl en syssla passande en torsdagkväll? Full fart känns det som, har planterat blommor och gjort snittdekoration.. imorrn är det dags att fixa festlokalen.. puh! Men det blir nog bra
Man hinner ju inte vara så aktiv här inne nu direkt
Ja, jag är ju gift sedan 1 juni.. vad tiden går fort! Är det nån mer än jag som blivit lite matt på allt som har med bröllop att göra nu efteråt? Därför jag knappt varit här sen vi gifte oss...
Hur som helst, bröllopsdagen va jättehärlig!