Brudar Västmanland 2013
Hej alla blivande brudar. Jag bor också i västerås och ska gifta mig 1 juni 2013 i skerike kyrka :)
Hej alla blivande brudar. Jag bor också i västerås och ska gifta mig 1 juni 2013 i skerike kyrka :)
Hej här är också en västerås brud. Vi ska gifta oss 1 juni i skerike kyrka. MEN oj vad jag får panik när jag ser hur långt ni hgar kommit med ALLT!! jag har inte ens kollat på klänning än :/ ska till rhuts på onsdag och se vad jag hittar..
måste höra med er.. anmäler jag namnändring redan nu? fast det inte är fören 1 juni? samma hinndersprövning ska jag beställa det nu?
har ni alla allt klart? själv har jag precis hittat min klänning, den kommer hit nästa vecka och jag hoppas den passar. men enligt Lillys hemsida (mått) så borde den passa.
hur gör ni med er catring.. betalar ni faktura efter bröllopet eller innan? jag tog det som självklart att man betalar efter bröllopet eftersom mycket kan hända innan (tänk om kocken är sjuk osv) men nu fick jag höra att man brukar betala innan alt hälften innan. hur har ni gjort?
ojoj tiden går snabbt!! 3 veckor kvar.. 1 juni så smäller det. börjar bli nervös! ska börja sola nu (lite sent påtänkt kanske, men men)
blommor och allt är beställt från hovdestalunds blommor (billiga) och prästen ska vi träffa den 15/5 tomas vasberg hette han :)
woop woop på lördag gäller det :D bröllopet i skerike väntar oss Är så förväntansfull! Mycket stress så här dagarna innan.- har precis hämtat hem min klänning och imorgon väntas fotvård och manikyr. håller tummarna för sol.
wow vilken häftig dag det blev. helt underbart! var så otroligt lycklig och hela dagen var perfekt. nu är jag gift nu heter hela familjen Rockström. Ni som änu inte gift er har en helt underbar dag framför er.. '
tack :) vi hyre prästgården som ligger precis bervid. en mysig liten lokal för ett enkelt (alkoholfritt) bröllop. byggdegården har jaa vart i förut. den är väldigt fin och stor!
Jag köpte en bröllopsresa för hela familjen i morgongåva (sparat till resan sen i juni förra året) min man blev väldigt förvånad hur jag kunnat spara till den utan hans vetskap. Han blev mycket glad jag fick ingenting av han men resan var till oss båda så det gjorde inget.