Brudar Västmanland 2013
Ja sen ska det i lite pärlor också... å på med en slöja
Ja sen ska det i lite pärlor också... å på med en slöja
Ja det vore ju fantastiskt om du kunde få paketpris... det borde man tycker jag, när man ska ha så mycket :)
Och skönt också att inte springa runt till en massa olika ställen!
Ja jag har lockigt hår, men inte såna där fina lockar :) Så håret har fått lite hjälp förstås. Men däremot så är det väldigt tacksamt att locka ett lockigt hår... för lockarna går typ inte ur förrän man duschar nästan :)
Jag prövade även med en krona också, jättefint tyckte jag men min sambo tyckte inte det... så det va lite tråkigt... eller ganska mycket tråkigt! :P Jag hade verkligen velat ha den, men men, bröllopet är ju ingen "one-man-show" och det viktigaste är ju trots allt att min man2b tycker att jag är fin!
Sen så har jag äntligen hittat vart jag ska göra min brudbukett... det blir euroflorist nere i Igor, dom låg nästan 1000:- lägre i pris än dom andra jag har varit hos!! Och det kändes verkligen som att hon fattade vad jag ville ha.
Hur tänker ni med underkläder? Jag har några få kilon jag vill bli av med, men det känns inte som några problem. Däremot har jag efter 2 barn en mage som jag inte tror försvinner lika lätt Vet inte om man ska ha värsta trosorna som håller in, eller nån torsette (?) (typ korsette light) eller om magen helt enkelt får finnas där Vad ska ni ha för underkläder???
Jaha... så jag har provpysslat bordsdekorationen... för att se om jag ska köpa in material till 12 st. Men det blir nog så, är hyffsat nöjd själv, kom gärna med synpunkter! Om ni har nå tips eller ser något som ni hade "ändrat" på...
Temat är ju vår på mitt bröllop, och jag har köpt blommor i dom färgerna som min brudbukett ska gå i. Det ska alltså stå en sån här på varje bord.
Asså tjejer... det drar ihop sig!!
Här är min countdown, till den fantastiska dagen när jag äntligen blir fru och jag får ha den här underbara skapelsen på fingret! (behövs dock en putsning på förlovningsringen)
Lääääääääängtar!
Hur är det med er? Börjar det komma nå bröllopsnerver?
Ja min fästman har lite skämtsamt i förbifarten sagt att en secret box vore häftigt... jag vågar nog bara jag lyckas gå ner nåt kilo till :) Frågan är ju snarare vad det kostar? Har sett en som gör det för 1900:- men då ska man ta sig till stockholm för det också...
Ja att jag vill ge toastmadame något är för att hon är klippan i hela brölloptsplanerandet! Hon är med i allt! allt ifrån att ha åkt runt å kollat lokaler med mig till att hjälpa mig med klänningsval, dekorationsval... hon va med å provmöblerade lokalen en kväll och hjälper mig med ALLT! Hon är också tärna tillsammans med min syster.
Man måste såklart inte ge sin toastmadame/toastmaster något men det är ju ett grymt jobb dom utför så då är det väl roligt att visa dom lite uppskattning tänker jag?
Jag tror inte att det är några problem att få komma in på stadshotellet... tror heller inte att det är några konstigheter med slottet, konstmuséet... eller gamla konstmuséet, som är jättefint!!, högt i tak å kristallkronor i taken :)
Ringer man innan i god tid bara å frågar snällt så tror jag att dom flesta är ganska tillmötesgående mot blivande bröllopspar. Dom blir säkert bara hedrade över att få visa upp sina fina lokaler! :)
Ja jag är här jag med även om jag inte syns... för mig så känns allt kaos trots att jag har ganska mycket fixat. Det finns ändå en hel del kvar att göra och nu känns det som att arbetet med att knyta ihop alla trådar man har skickat ut till höger och vänster kommer att ta sin lilla tid. Här är det ju bara 1 månad kvar till bröllopet, och jag dessutom och är nervös över att jag vilken helg som helst ska ryckas iväg på hippa också :S (jag har inte tiiiiid)
Emzerus83, jag vill bara säga att jag är jätteledsen över att höra vad du råkat ut för. Kan inte ens föreställa mig situationen. Jag tänker på dig och håller mina tummar för dig att allt går bra!
Hej allihop... nu går allt i 100!!! Jag är här lite då och då men har aldrig tid att skriva något, läser bara. Senaste dagarna har gått extra fort och vi har fortfarande lite småsaker kvar. Vi har båda överlevt våran hippa å sexa som våra vänner hade lyckats fantastiskt med, herrejösses va kul vi har haft. Kan berätta om dom sen när allt lugnat ner sig lite.
På lördag smäller det liksom!!!!
woop woop