• JOOL 09

Brudar Västmanland 2013

emzerus83 skrev 2013-02-28 13:19:16 följande:
    Nu är inbjudningarna färdiga så här vart resultatet :)
    Fina!  Och superfin bild på er två :)

Lägger ut en bild när jag är klar med mina med!
  • JOOL 09
    sophiebus skrev 2013-03-11 22:08:29 följande:
    halloj alla brudar =)
    idag var vi på ica Maxi på hälla å kikade in deras inspirations kväll tema bröllop.
    var någon mer där?
    glömde tipsa om de tidigare :(

va mycket fint att titta på å massor att smaka på =)
    det va alla deras fest fat,snittar, baklser + tårtor å massa personal man kunde fråga. jätte trevligt faktiskt.

Åhh såg också det där på Maxi men hade tyvärr ingen möjlighet att gå... Hur var tårtorna? Smak? Pris? Design?

Mitt nästa ? är just tårtorna, velar fram och tillbaka om jag ska baka själv eller inte...
  • JOOL 09

Mat och tårta klart, puh skönt att ha det avklarat :)

• JOOL 09
    emzerus83 skrev 2013-04-14 14:51:14 följande:
    Hej tjejer :)
    Ja här har det stått lite still med bröllopsplaneringen ett tag.... har fått jobbga besked med hälsan o har precis opererat bort en tumör på sköldkörteln och fick ta bort ena sköldkörteln o nu väntar jag svar på om tumören är godartad eller ej.... Känns som om allt annat bara ligger o väntar :(
    Skickar styrkekramar till dig!

Inte så många dagar kvar för mig nu och ganska mycket kvar att fixa känns det som...

Provåt menyn i fredags och det var supergott så det känns skönt att kunna bocka av den punkten!
    Ringen är klar och jag ska åka och prova den idag :) Just nu letar jag skor som både är snygga, lagom höga, sköna och i rätt färg vilket inte verkar ;)
  • JOOL 09

Hej! Var också ner på Lindkvist i Igor igår och fick superbra hjälp och service, och vilken skillnad det var på pris! Ska in igen och vara med när hon beställer hem blommorna så att det blir rätt nyans av rosa!

• JOOL 09
    MrsDavidsson skrev 2013-05-15 21:41:19 följande:
    Hej allihop... nu går allt i 100!!! Jag är här lite då och då men har aldrig tid att skriva något, läser bara. Senaste dagarna har gått extra fort och vi har fortfarande lite småsaker kvar. Vi har båda överlevt våran hippa å sexa som våra vänner hade lyckats fantastiskt med, herrejösses va kul vi har haft. Kan berätta om dom sen när allt lugnat ner sig lite.

På lördag smäller det liksom!!!!Förvånad

woop woop
    Lycka till!

Hoppas att ni får en fantastisk dag! Jag ska göra mitt och hålla tummarna för fint väder :)
  • JOOL 09
    MrsDavidsson skrev 2013-05-20 20:24:09 följande:

GRATTIS Mrs Davidsson!

Hoppas att ni hade en underbar bröllopsdag!
  • JOOL 09
    emzerus83 skrev 2013-06-03 11:58:48 följande:
    Bamsestyrkekram!
  • JOOL 09
    emzerus83 skrev 2013-06-12 22:16:10 följande:
    Har haft provuppsättning för ca 2 veckor sen och nåt sånt här blir det med håret men med lite mer lockar o volym o inte så "platt" upptill... framtill fick jag ingen bild men det hänger fram lite lcokar från "luggen" så det är bara lite av sidohåret som är baksatt...

Och idag har jag varit o provsminkats...försökte få det på bild men det är kanske inet så lätt :) Vad tycker ni?

Ser jättefint ut! :)

Tänkt bara på att "fläska på" med ganska mycket make då man dels gråter bort en del men om det är varmt ute så svettas man bort en del med. Tyckte själv att jag såg rejält sminkad ut när jag åkte från frisören men efter fotografering, vädrets makter, lite tårar och en massa kramar så var det dags att lägga på lite mer!
  • JOOL 09

Lycka till på lördag! Kom ihåg att njuta för dagen och kvällen går så jäkla fort!! ;)

• JOOL 09

Hmm det gick visst inte att citera från paddan :( Emeruz83 det var till dig :)

Svar på tråden Brudar Västmanland 2013