• chrpe

Vilken vigselring??

Fina ringar. Tyvärr så försvinner stenens glans och strålning i rött, gult guld. För att få den mest exlusiva känslan för att stenen ska synas bra också så hade jag satsat på vitt guld.

Så stora diamanter/stenar är väldigt dyra också. Så det gäller ju att vara säker på sin sak. Har knappt sett några så stora stenar i gult/rött guld. Men det kanske är för man inte letat heller. Du ska också tänka på att den ska vara användarvänlig. Nu vet ju inte jag vad du jobbar med, men i mitt yrke så hade det nog varit svårt med en så stor sten. Dock har jag en stor sten idag, och ja jag fastnar emellenåt. Tänk också på vintern när du ska ha på dig vantar och så, då fastnar ringen lätt, det gör min.

Nu låter jag kanske aningen negativ. Förlåt jag menar det inte så. Jag vill bara att du ska känna dig säker när det handlar om så mycket pengar. Jag älskar verkligen alla ringar du visar, de är super snygga! Om du undrar hur det är att bära en så stor sten (vilket du egentligen inte frågat om) kan du köpa en fejk ring på glitter, hm etc och gå med ett tag för attt känna hur det känns.=)

• chrpe

Kollade precis priset på Efva Attlings ring, den var ju inte så dyr ändå. fanns i rosa, den var fin =)

Denna var ju snygg.

• chrpe

Men du kan väl ha båda.

Jag ska ha tre ringar. De två yttersta med 14 diamanter var och den i mitten med en stor sten. Du kan ju ha så fast vitt guld i mitten och rött/gult på sidorna. Skit snyggt!!!

• chrpe

Vore jag dig så skulle jag gå in till en juvelerare och designamin egna. Då får du precis så som du tänkt dig =)

Svar på tråden Vilken vigselring??