Inlägg från: lurigmumin |Visa alla inlägg
  • lurigmumin

Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)

operfekt skrev 2012-07-21 20:57:07 följande:

Dessa hade jag på vårt bröllop =)
    oooo! Vart har du hittat dessa?! Precis sånna letar jag efter! Helt fantastiskt fina 
  • lurigmumin
    operfekt skrev 2012-07-22 09:36:13 följande:
    Jag köpte dem på ebay, www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m4036440.html...://viewitem.eim.ebay.se/Ladies-Satin-PurpleBlack-S hoes-L2892PURPLEUK-3/170577397116/item?variant0=PU RPLE&variant1=UK+3&transId=784064573007
    Men de verkar inte finnas kvar =/ Säljarens sida är myworld.ebay.com/unitedfootwearleigh det kanske går att kontakta dem & fråga om de finns att ta in igen..
    Ajdå, va synd. ska kolla med säljaren. Står det nåt märke i dem? Vet man märke kan man ju googla lite :)
  • lurigmumin
    operfekt skrev 2012-07-23 17:29:26 följande:
    Hittade! www.ebay.co.uk/itm/NEW-ANNE-MICHELLE-LADIES-S... verkar dock som att lila är tillfälligt slut, men du kan ju testa att maila & se när de får in dem =)
    Åh gud va gulligt av dig att leta! Jag har surfat runt som en dåre. Tusen tack! Ska maila säljaren och se om de kommer in.  Hur är de i storleken, breda/smala?
Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)