• PeteroCarolin

Vad gör jag?? Han vill hem från sin svensexa

I morse hämtade dom min blivande man för svensexa. Kul! tror dom skulle iväg o åka gocart

min blivande hade innan sagt att han kommer vägra springa runt i stålmannen dräkt på stan...gissa vad...? Han får springa runt i stålmannen dräkt. Han snodde tillbaka sina kläder o då blev dom jättesura Nu har han ringt flera gånger o vill att jag hämtar honom, Han säger det räcker nu det är inte kul. Han är jättefull. Vad gör jag? Ska jag ringa o prata med hans kompisar? Eller ska jag hämta honom eller vad? Vill hur som helst inte att det blir dålig stämmning men borde inte hans kompisar kunna låta honom ha sina egna kläder o ha en kul kväll ändå...

Jäkla skit...får beslutsångest...hoppas han ringer igen snart så jag kan prata med någon som kanske är lite nyktrare...

• Svar på tråden Vad gör jag?? Han vill hem från sin svensexa
  • PeteroCarolin

Dom ringde precis o va oroliga för honom han är borta. O jättefull. Fick tag på honom han säger bara att han gömmer sig. Dom verkar jättesura både på honom o mig. Känns inte så bra ...Jäklar skit att man ska behöva bli orolig

• PeteroCarolin

Åker o hämtar honom...han vägrar tydligen prata med dom...Tror dom gick en aning för långt...Åh vad tråkigt

• PeteroCarolin

Har precis kommit hem med en ganska ledsen o besviken man...De hade inte respekterat alls att han inte ville springa runt i stålmannen dräkt, de hade varit sura o pikat honom hela tiden o sagt att det här är din dag därför ska du ha den på dig. Efter många om o men hade han satt på sig den igen men mådde dåligt av det o bad att få tillbaka sina kläder, men nej inte då. Jag pratade med dom i telefonen o bad dom ge tillbaka hans kläder o sa att ni kan väl fortsätta kvällen så istället - en kul kväll med grabbarna bara. Då var jag dum, man måste ju tydligen bjuda lite på sig. Och visst kan det vara kul, MEN bara om den som ska bjuda på sig är med på det. Är glad att dom i alla fall valde att ta bort bilder från fb innan min blivande såg dem, bla på honom i bara kallingar jättefull i en bil. Hmm vänner kan tydligen spåra ur när dom tänker.

10 mil bort var han men som sagt nu hemma igen, ledsen o besviken o tror att det är hans fel och att han är världens tråkigaste som inte vill vara med om sånt (Som han dessutom sagt till om innan)

Jag säger att om 2 veckor kommer det vara våran lyckligaste dag, även om den här dagen inte blev så lyckad.

Känner mig glad över att jag åkte. Nu ska jag gå o kramas

Ha en bra kväll allihopa!

Svar på tråden Vad gör jag?? Han vill hem från sin svensexa