Inlägg från: Redaktör Åsa |Visa alla inlägg
  • Redaktör Åsa

Temabröllop? Se hit - BT behöver din hjälp!

Ska du gifta dig och har valt ett speciellt tema? Lantligt, rockabilly, färg eller kanske Corpse Bride-tema? Berätta för oss om hur ni tänker och planerar så kanske vi använder era erfarenheter i en artikelserie om temabröllop. Om du har bilder får du gärna visa dem också, helst relativt stora. Då har vi möjlighet att publicera dem på sajten tillsammans med din historia.

Vänliga hälsningar, Bröllopstorget, genom Redaktör Åsa

• Svar på tråden Temabröllop? Se hit - BT behöver din hjälp!
  • Redaktör Åsa

Chicita: vad kul att du redan har upplevt den stora dagen! Har du någon länk eller annat som jag kan gå in på och läsa mer?

Ni får gärna skriva direkt i tråden, på så sätt får fler dela era upplevelser. Vill ni går det också bra att maila mig, asa.lindblom@familjelivmedia.se.

Vad gäller bilder så är det bra om de är åtminstone cirka 1 MG.

• Redaktör Åsa

FruStendahl: någon speciell anledning att ni valde ljusrosa? Jag är bara nyfiken...:)

Memona och ChristineL: är det för att ni alla (inklusive partner) gillar Tim Burtons filmer, eller är det mest hans estetik ni är ute efter? Låter mycket spännande!

• Redaktör Åsa

Christine L: tack för mailet och bilderna, när är bröllopet?

Oniq: vilken fantastisk sida och vilket fantastiskt bröllop! Jätterolig läsning.

Memsan: ja, det är nog risken när man väljer ett specialtema, det är inte lika etablerat utan blir då dyrare. Å andra sidan, varken ni eller gästerna kommer nånsin glömma dagen!

Jättetack till alla som svarat, har ni mer att tillägga, eller fler bilder, får ni gärna lägga upp det här, eller maila direkt till mig, adressen var alltså:  asa.lindblom@familjelivmedia.se

• Redaktör Åsa

Theresepivat: Spännande, hur kommer det sig att ni valt olivtema?

Svar på tråden Temabröllop? Se hit - BT behöver din hjälp!