Inlägg från: theresepivat |Visa alla inlägg
  • theresepivat

Temabröllop? Se hit - BT behöver din hjälp!

Vi gifter oss på lördag 4/8
    Vi har ett vitt och svart färg tema med inslag av olivfärg. Sedan har vi ett olivtema.
    Det mesta går i vitt och svart men små detaljer som band osv. är i olivfärg. Sedan har vi olivkvistar i brudbuketten och corsage tillsammans med vita rosor, olivträd som centerpice på våra runda bord. Alla bord heter en olivsort istället för nummer och sedan finns dessa oliversorter på vardera bord som gästerna får äta av. Sedan går det lite oliver igenom i vår sittande tapasbuffé och till desserten serveras ost med olivmarmelad.

Har endel bilder nu men kan lägga ut dem efter bröllopet då jag har fler bilder.

/Therese

• theresepivat

Nu har vi gift oss 4/8 och allt gick toppen.
    Vi hade ju svart och vitt tema med inslag av olivfärg. Oliv blev också ett tema i sig. Oliv valde vi för att vi tycker att den färgen är fin och vi älskar oliver. Det var mycket uppskattat och speciellt olivträden på borden var uppskattade inte bara av dem som sedan fick ta med dem hem när kvällen var slut
    Här kommer lite foto som jag lovat

• theresepivat

Varför kommer inte mina bilder med ????

• theresepivat

Olika olivnamn på varje bord och sedan ett olivblad som dekoration. På varje bord fanns sedan oliver i små skålar som motsvarade den olivsorten som bordet hette.
Svar på tråden Temabröllop? Se hit - BT behöver din hjälp!