December brudar :)
12 december här :)
12 december här :)
Superfina inbjudningskort!!
Roligt att få se, jag ska försöka lägga upp mina när de är skickade... vill hemskt gärna se mer bilder på saker ni har bestämt er för. :)
Jag har faktiskt allt under kontroll. Postade inbjudningskorten idag, även hindersprövningen och efternamnsbyte.
Fick hem min beställning från Clas Ohlssons idag ! :D Jätte Kartong ! Beställt hem massa lysen och odlingsväv :)
Festhäftet är så gott som klar och bordsplaceringen, + kort. Fotografmöte har vi haft och en bukett till fotorna är klar :p
Har egentligen bara stora poster kvar att betala, Mat, alkohol, hyran, ringar, och minibuss :)
Nej alltså ni båda skriver under samma blankett, alltså båda ska båda skriva under, och så står det val av efternamn, och där skriver ni det ni vill ta :)
Du måste ha bytt senast vigslen, fast om du ska ta hans eller han ditt så kan man göra det i efterhand. Fast då tror jag det är en annan blankett. och den som "ger bort" sitt får godkänna det :)
Härligt med rockbalader :) Vi däremot kör Bon Jovi - Thank you for loving me :)
Jag möter min älskade vid halva kyrkan :) och går själv halva då jag och min far inte går bra kontakt :)