December brudar :)
1/12 här! = våran 5-årsdag. =) Vi förlovade oss 11/2-12 och har planerat sedan dess... Fast har inte kommit så långt. Nu borde vi sätta fart, mardrömmarna att man inte hunnit fixa allt börjar smyga sig på.
1/12 här! = våran 5-årsdag. =) Vi förlovade oss 11/2-12 och har planerat sedan dess... Fast har inte kommit så långt. Nu borde vi sätta fart, mardrömmarna att man inte hunnit fixa allt börjar smyga sig på.
Måste man byta efternamn nu direkt när man skickar in Hindersprövningen? Vi tänkte vänta tills Januari med att byta namn. Hur gör man då? Vill inte hålla på att krångla med pass hit och dit då vi kanske drar på en sista minuten resa. hmm...
Men vaddå? Kan vi inte ta ett helt nytt efternamn efter? I typ Jan? Hmm?
Hur långt har ni kommit i planeringen? Några bilder/eller musik någon kan dela med sig av?
Snygg klänning! får man fråga vad den kostar? Jag älskar verkligen knyt där bak! Det är snyggast. Jag funderar på om jag ska beställa klänning på nätet eller i butik. Ska kika lite nästa lördag i butik och sedan bestämmer jag.
Har ni bestämt vilken musik ni ska ha? Vi har problem med ingångsmusik. Så snälla hjälp! Ingen skrikig musik bara utan helst lite lugn och fin.
Ja den gillar jag också (alltså Canon in D) men undra om man kan få den i några toner lägre. Tycker den är lite hög. Men det är den som vi funderat på också.
för oss ser det ut så här i nuläget:
Solosång: Metallica - nothing else matters
Utgång: Kiss - I was made for loving you
Nån som har tips på ingångslåt?