lycklig01 skrev 2012-08-20 21:41:31 följande:
Har velat ha kläda stolar hela tiden, kände också att det kanske inte var värt pengarna men jag har drömt om att gifta mig så länge så nu vill jag ha allt som jag drömt om eftersom jag bara ska göra det en gång förhoppningsvis! Sedan skriks det efter knoppa lakan, folk vill köpa begagnat så jag tror inte det är nå problem att bli iväg med dem efteråt och på så sätt gå tillbaka lite pengar :) vi ska knyta rosetter av tyllen runt stols ryggarna! Jag köpte både tyll och organza från ebay! För 180 m tyll vart det 150 kr med frakt och för organzan 50 kr gör 25 m med frakt! Känns lite för bra för att vara sant! Köpte två olika nyanser på organza då jag vart osäker och det endå var så billigt :)
Åh tack för tipset, jag har oxå drömt länge om ett bröllop och visst har vitklädda stolar (och runda bord) varit delar av drömmen så helt har jag inte släppt det. Vilken bredd på löpare och organzaband beställde du? Lät otroligt billigt. Kan du inte berätta när du fått hem det? Måste nog kika lite mer på ebay... ;) hur många gäster har ni? Hur mkt räknade du till varje stol i organzabandet?