Roliga beskrivningar av gästerna, del 2
Chicita, tycker du fortfarande ett är roligt att komma beskrivningar?:) Har en lång lista till dig i så fall, haha.
Chicita, tycker du fortfarande ett är roligt att komma beskrivningar?:) Har en lång lista till dig i så fall, haha.
Sa bara komma på beskrivningar sen kommer jag lägga ut det:) tack:D
Hittar inte tråden med rim, men chitcita, ett rim på att man önskar sig pengar i bröllopspresent till bland annat en bröllopsresa. Du får gärna skriva svaret i andra tråden om du vill:)
Här kommer några:) Bs mamma: jobbar i hemtjänsten. ÄLDKAR fika och kaffe, och därefter älskar hon raska promenader. Bs pappa: gillar att bygga om och "tränar" årligen för göteborgsvarvet. Troligen nervös inför kvällens kommande tal. Bs syster: just studerat klart Service management, jobbar på ikea och är kaffeberoende. Dagens fina tärna. Bs bror: styrketräningsberoende, just tagit studenten. En känslig kille som gärna kramas fast han inte visar det. Bs bror: Duktig trumspelar, följer gärna med b och bs mamma och shoppar, men väljer att börja tjata om att åka hem efter ca 10 min. Bs morfar: Följer gärna med till Ullared och gillar att promenera. Gick in i den "aktiva åldern" när han blev pensionär. Bs mormor: tar gärna promenader, men tycker att det där med träning är överskattat, vilket hon ofta påpekar för b. Älskar att vara ute i trädgården och har troligen den finaste i sösdala.
Oj, nu kom texten ihop fast att jag gjorde mellanrum:( hoppas du ser ändå, annars försöker jag skriva om:)
Det är absolut i gen brådska!!! :)
Helt underbart, fy vad bra det blev!!!! kommer kanske upp med fler snart;)
Blev jättenöjd med beskrivningarna :) om du orkar, vill och tycker det är roligt kommer här några till:) Bgs mamma: ambitös företagssköterska som lagar god mat. Tycker om att shoppa och är ständigt rädd för att hennes minsta dotter ska bli bortrövad Bgs far: eftertänksam och klok. Märker ord så man får tänka på vad man säger;) vilket även bg har ärvt. Bgs äldsta syster: civilekonom, dagens värd. Älskar skor, har säkert hundratals. Bgs yngsta syster: hästtokig tjej och rider helst hela tiden. Nyligen startat en blogg. Bgs bror: dagens bestman. Bosatt i Oslo, duktig längdskidåkare. Berest. Har många och vidriga trappsteg upp till lägenheten. Bgs mormor: gör den godaste såsen på jorden, vill alltid att man ska ta mer om det var gott. Rekommenderar ett besök till hennes nya fina uterum. Svägerska: ytterligare en skofantast! Stort skoförråd, och stort klädförråd. Var väldigt peppande och hjälpsam när b var rädd i skidspåren. Svåger: en av kvällens värdar. Revisor. Tittar ler än gärna på fotboll, MFF-älskare. Bygger gärna på föräldrarna blivande sommarstuga
Jag förstår inte varför texten kommer ihop fast att jag gör mellanrum och allt. Säg till om detaljrik för rörigt så försöker jag fixa till det!