• PeteroCarolin

Jätterött hår till rosa o vit bukett??

Frågade min bivande hur han tyckte jag skulle ha håret på vår dag, hans svar var -sådär jätterött som du har ibland..hmm ja får väl skylla mig själv, jag frågade ju men tänkte mer på uppsatt eller utsläppt, Har beställt en bukett i vitt, grönt o ljusrosa o i mitt huvud skär det sig.

Eller? Någon som haft det så?

• Svar på tråden Jätterött hår till rosa o vit bukett??
  • Annamolly

Rosa och rott krockar ju fargmassigt, och det har ju traditionellt varit ett fashion 'faux pas' att ha de fargerna tillsammans, men nu pa senare tid ar det istallet ganska trendigt (om man ar den typen). Jag tycker det ar jattefint med lite 'colour-clash', typ detta:

http://www.google.co.uk/imgres?q=colour+clash+rihanna&hl=en&sa=X&nord=1&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=-ro-BaB1DJ5pVM:&imgrefurl=http://facefashionology.blogspot.com/2011/05/ruh-roh-cheryl.html&docid=2_dpExsS7llGrM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-RqVKlbgaGRs/TeTG9F0c6OI/AAAAAAAAAIQ/HGYsyGdRP8E/s1600/rihanna-orange-pants.png&w=500&h=678&ei=7kcWUJTSFIX80QX2ioHwBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=796&vpy=41&dur=329&hovh=150&hovw=124&tx=141&ty=153&sig=114394146110913364389&page=2&tbnh=150&tbnw=124&start=16&ndsp=24&ved=1t:429,r:17,s:16,i:176 

• Annamolly

Ja, visst var det vackert. Nastan sa jag vill ha den kombinationen sjalv, fast rott har passar inte mig :)

• ElinFalk85

å eldrött hår som är så fint =D. jag ska skaffa det när 10 cm till runt magen är borta som en belöning hos frissan =).

• 1700tal
    Lipan skrev 2012-07-31 16:08:56 följande:
    Oj, jag tyckte att detta skar sig otroligt mycket! Men som ni redan kommit fram till; smaken är som baken. Flört
    Haha, tyckte jag med! Japp, smaken är som baken!
  • daniiel
    Lipan skrev 2012-07-31 16:08:56 följande:
    Oj, jag tyckte att detta skar sig otroligt mycket! Men som ni redan kommit fram till; smaken är som baken. Flört
    1700tal skrev 2012-07-31 20:33:34 följande:
    Haha, tyckte jag med! Japp, smaken är som baken!
    Haha jag kan inte se det över huvud taget! Jag tycker det passar bra ihop :)
  • PeteroCarolin

Jag tycker oxå att det var en härlig bild! Tack! Mitt hår skulle bli väldigt rött igår...det blev inte riktigt det, för mörkt blev det...men det passar fint med roserna i buketten Tror att jag ska bleka i lite slingor som får bli röda med lite infärgningsbalsam, känns som om man inte vill exprimentera för mycket med håret såhär 3 dagar innan...

• Annamolly

Ja, det borde val vara ganska 'safe' att gora lite slingor. Dom kan du ju farga over om dom blir fel. :) Wow, tre dagar! Spannande!!! 

• PeteroCarolin

Såhär blev det i alla fall Kanske inte eldrött direkt men lite sol på det så var det fantastiskt fint! O ch jag tyckte inte alls att det var fel till min bukett.
  • Nova

Det ser otroligt fint ut! Jättevackert hår och väldigt fin bukett!
    Önskar er all lycka :)

• Tok kär Annki

Håret blev jättesnyggt och ni var jättefina. Ni hade också tur med vädret som vi. Glad Grattis!!!{#emotions_dlg.flower}

Tok kär Annki
Svar på tråden Jätterött hår till rosa o vit bukett??