Vi som gifter oss 15 september
Dagen började med att min blivande väckte mig kl 8.15 med ett brev, ett rosa linne och en liten skumpa. Jag fattade inte mkt då jag var nyvaken. I brevet stod det att jag hade 15 minuter på mig att klä på mig, packa liten väska med diverse saker och ta mig ner till min tunnelbanestation. I spärren skulle jag få vidare info. Tog mig dit efter 25 min och fick ett nytt kuvert...nägra ställen och kuver senare hittade jag tjejerna i parken i närheten av mitt hem! Där bjöds på champagnefrukost med 11 av mina vänner! Vi tog oss vidare och härnäst väntade en smyckeskurs...2h senare och glada tjejer med nya smycken tog vi en snabblunch på McDonalds.
Efter det väntade en trevlig spa-stund med bubbelpool och mys! Vi satte oss sedan vid Karlbergskanalen nära stadsset här i Stockholm och vinkade till båtar, drack vin och skumpa och skrattade en hel del! Så trevligt vi hade det!
Sedan bar det hem till min syrra där middag och drinkar väntade! Vi drack och åt gott minglade gjorde oss iordning och kacklade en hel del! Sista stoppet blev en galen utgång! Väldigt lyckad och trevlig möhippa!!! Mina fina vänner var underbara!