BT-Veteraner
Chicita:
Hittar inte baktråden..
Ska göra en doptårta nu iaugusti och tänkte prova mousserna från kakburken, vet du om man behöver extra gelatin i dem? Eller är de skärfasta redan?
Chicita:
Hittar inte baktråden..
Ska göra en doptårta nu iaugusti och tänkte prova mousserna från kakburken, vet du om man behöver extra gelatin i dem? Eller är de skärfasta redan?
Thx!
Velar lite om jag ska göra med chokladbottnar eller sockerkaksbottnar.
Smakerna blir mangomousse, fläderpannacotta och persikomousse
Vet inte riktigt om jag har veteranstatus än iof
Jag håller på att plugga, har tre år kvar av en femårig utbildning och just nu käns det väääldigt långt.
Borde egentligen sitta o plugga just nu, inför en resttenta jag planerar att ta nu i augusti.
precis!
Vad som helst känns mer nödvändigt att göra, oxå ska man bara sitta på BT i ett par minuter som sen blev 20 som sen blev två timmar... Nån som har lite självdiciplin att dela med sig av?
Det må vara slumpen men det är ändå härligt när man får en sån trevlig överaskning
Vi hade en liknande upplevelse på vår bröllopsdag när vi kollade in vårt rum och det som jag hade trott var dörren till en liten toalett var en garderob och istället var där en skjutdörr till ett helt underbart jättestort badrum med badkar, där låg vi sen på kvällen och pratade om dagen och bara njöt!
Vårt härliga badrum!
Det var nog extra härligt iom att vårt badrum här hemma är minimalt(!) typ 4 kvadrat kanske
Ja det var ju vår bröllopsdag, inte festdagen, på bröllopsdagen hade vi vigsel fotografering och en liten middag bara
På festdagen hade jag aldrig pallat, då var jag heeelt slut.
Tja det må vara 4 kvadrat men vi ville inte kompromissa så vi har ett ganska stort badkar som täcker typ 2 kvadrat, gör det lite trångt därinne men definitivt värt det på kalla vinterdagar, inget som slår ett varmt bad då
Jo de där med litet badrum har sin "charm", man kan ju multitaska
Men jag är himla glad att vi kan ha kattlådan i vårt gästrum så vi slipper den i badrummet, väldigt tacksam över det där extrarummet, var väldigt praktiskt att hiva in en massa bröllopsprylar i också, så man slapp se röran
Brukar vara min snabbversion av städning när vi får oväntat besök, bara in med allt där...
Grovvarianten av att sopa under mattan
Jag kan rekommendera fotsvettsspray mot lukten, låter dumt men funkar väldigt bra. Efter rensning och påfyllning så sprayar man lite sånt på sanden.
år att köpai vanliga skoafärrer
Och klumpande kattsand.