BT-Veteraner
Som de andra här över redan skrivit. Toppen bra initiativ Chicita
Själv är jag ingen skaldjursfantast så ingen hjälp härifrån på den punkten tyvärr...
Det här med presenter till föräldrar tycker jag är jätte svårt... Mamma kan jag alltid ge presentkort på massage el. liknande för det vet jag att hon uppskattar. Men pappa önskar sig aldrig något, så ofta blir det någon tidning om "ljud & bild" eller någon liten skämt sak. Jag vet att han inte bryr sig om vad eller OM han får något alls så det är ju iofs skönt.
Men en upplevelse kankse kan vara något annars? Finns det något du vet att han skulle vilja prova på men inte gjort?
Har själv haft en helvetes natt... Utan att gå in på alla tråkiga bakgrundsdetaljer så är jag opererad för en inflamatorisk tarmsjukdom (chron) & har mått bra sedan dess (6 månader), men nu har inflammationen kommit tillbaka & jag har järnbrist igen... Igår kväll/natt hade jag så ont i magen att jag åkte till akuten. Väl där (efter några timmar) släppte värken, men stannade kvar för att bli undersökt iaf. 6 timmar senare sa de bara att det troligtvis var ett skov & att jag skulle ringa min läkare idag istället. Så nu är jag tillbaka på ruta 1 & nu är det nog bara att börja prova ut mediciner igen.
Jag hoppades verkligen att jag skulle ha tur & slippa att få tillbaka allt, men det verkar inte så ljus just nu.
Jobbar hårt just nu på att få migränen från i går att försvinna för jag har inte tid i dag.
Måste sätta mig vid symaskinen och fixa det sista inför resan och så behöver vi ta ett tag till med städningen så att svågern och svägerskan inte vänder i dörren i morgon kväll och tar in på hotell en natt istället