Inlägg från: daniiel 2 |Visa alla inlägg
  • daniiel 2

BT-Veteraner

Här är tråden! Letade igår, men orkar tillslut inte. Tänkte inte på att jag kunde googla efter den ;)

Knepigt när inte fb-login funkar. Gjorde därför en till, "vanlig", användare haha!

Har skickat iväg en glad pirat på sista dagen i förskoleklass, om man inte räknar skolavslutningen imorgon då såklart, men den är ju bara ca en timma och inte på skolan :P Sommarlov ända till augusti sedan, skönt!

Hur är det med er då i sommarvärmen? Ja, för idag verkar vi få tillbaka góvädret iaf :)

• daniiel 2

Ja, och mormor har nog med krämpor. Hon har KOL, brottats med gikt i över ett år nu osv osv osv. Och javisst, hon är gammal, men att se henne behöva ha det så jobbigt - det är jobbigt. Det är ju min momme, min bästa vän i princip. Men, det gick bra med foten. Som tur var, så var en så pass vass glasbit och blev så skarpt skärsår, så det har inte blivit något sår direkt och inte infekterat :)

Haha ja, jag tänkte nog att någon kanske skulle fatta att det var jag igår! Men jag tänkte inte på att skriva ut det. Jag försökte ju också välja ett nick som kanske skulle avslöja mig lite :P

Åh, vad roligt att få skämma bort dom lite extra då. Passande när det som är dubbelt firande :) Och wow, vad roligt med 40-årig bröllopsdag! Jag tycker det är roligt att se att det finns par som hänger ihop. Jag tänkte på det här om dagen, då vi fick en uppdaterad klasslista från Tuvas klass. När hon började för ett år sedan, så var ungefär 1/3 av föräldrarna skilda/separerade. Numera är det drygt hälften. Då tänkte jag på våra egna vänner och även där har dom flesta skilda föräldrar.

Och tack, du påminde mig. Dotra ska på kalas på lördag och dubbelkalas på söndag, så jag har tre paket att slå in och hade helt glömt bort det! :P

• daniiel 2
    Tilda93, välkommen! :) Hur var er bröllopsdag? :)
  • daniiel 2

Ja, vad roligt snowstars att du får fortsätta och att det har gått bra! :)

Och jag kanske är gjord av sten, men jag fällde faktiskt inte enda tår under dotterns första skolavslutning ;) Glad var jag och roligt var det, men vi stod och trängdes längst bak i kyrkan i över en timma, så jag hade faktskt mest bara ont i fötterna och var less när det väl var slut :P

• daniiel 2

Nu är det första sommarlovsdagen här hemma och vi inleder med en städdag! Midsommarveckan är det också.. midsommar redan på fredag.. usch, känns som att sommaren redan är över :P

• daniiel 2

Åh, jag vill också måla hus! Och klippa gräset, laga staketet, rensa ogräs i rabatten, bli arg över att garageporten fastnat än en gång! Osv osv ;)

Hoppas att ni får bra målarväder då Chicita :) Här har vi haft regn i en evighet nu känns det som. Ska ni bara bättra på eller ska ni byta färg? :)

Och på tal om att fixa och ordna hemma, så försöker vi fortfarande få reda på om vi kanske kan få någon tapet betald av hyresvärden. Det går ju dock inte att få tag på någon! Det finns två olika nummer man kan ringa. När vi ringer det första, så är mobilen antingen avslagen eller så svarar ingen. Ringer vi det andra numret, så blir man bara hänvisad till ett annat nummer av en röst, men ringer man då det numet.. ja, även den mobilen är avslagen. Vi har skickat sms också och bett dom ringa upp osv. Inget. Det har varit så i över en vecka nu..

Svar på tråden BT-Veteraner