Ja, och mormor har nog med krämpor. Hon har KOL, brottats med gikt i över ett år nu osv osv osv. Och javisst, hon är gammal, men att se henne behöva ha det så jobbigt - det är jobbigt. Det är ju min momme, min bästa vän i princip. Men, det gick bra med foten. Som tur var, så var en så pass vass glasbit och blev så skarpt skärsår, så det har inte blivit något sår direkt och inte infekterat :)
Haha ja, jag tänkte nog att någon kanske skulle fatta att det var jag igår! Men jag tänkte inte på att skriva ut det. Jag försökte ju också välja ett nick som kanske skulle avslöja mig lite :P
Åh, vad roligt att få skämma bort dom lite extra då. Passande när det som är dubbelt firande :) Och wow, vad roligt med 40-årig bröllopsdag! Jag tycker det är roligt att se att det finns par som hänger ihop. Jag tänkte på det här om dagen, då vi fick en uppdaterad klasslista från Tuvas klass. När hon började för ett år sedan, så var ungefär 1/3 av föräldrarna skilda/separerade. Numera är det drygt hälften. Då tänkte jag på våra egna vänner och även där har dom flesta skilda föräldrar.
Och tack, du påminde mig. Dotra ska på kalas på lördag och dubbelkalas på söndag, så jag har tre paket att slå in och hade helt glömt bort det! :P