BT-Veteraner
Hejsan :) Äntligen kan jag gå med i denna grupp :) Gifte mig 7/6 i år :)
Hejsan :) Äntligen kan jag gå med i denna grupp :) Gifte mig 7/6 i år :)
Den var fantastiskt.. fast det med att "ni ska njuta och inte veta av något" fanns nästan inte :/.. Sen har det uppkommit en massa problem efter bröllopet :(
Känns som allt händer på samma gång.. Var tvungen att avliva en katt jag är uppväxt med förra månaden pga struma men han blev 15 år. För några månader sen dog mannens mormor hastigt. Och i går natt dog min farfar.. han ville och orkade inte mer.. han var ändå en väldigt pigg 93 åring.. sen är det en hel del strul med släktingar till mannen.. känner att jag/vi inte har fått njuta av gifte målet, inte ens på vår bröllopsdag :(
Tack fina ni!! Jo vi är ett par som samarbetar väldigt mycket. Vi tänker och tycker väldigt lika om i stort sett allt. Men ibland känns det som vissa personer vill förstöra mellan oss :(
Tack daniiel ♥ Vi beställde en liknade soffa för några veckor sen , av pengarna vi fick på bröllopet :) Fast en svart med stål ben :)
Vart köpte ni er soffa ifrån? Och vad gick den på? Vår soffa är ifrån mio.. och det landade på lite mer än 15.000 kr med 2 nackkuddar , ett armstöd man sätter mellan sittkuddarna och en bricka till armstödet :)
Va kul Chicita :) I dag fyllde jag 20 år (1 juli), har haft mitt körkort exakt 2 år.. va och förnyade det innan då namnändringen äntligen har gått igenom :) . Sen så är det 3,5 år sen jag och mannen förlovade oss ( för förlovning).
Tack så mycket Chicita :)
Tack så mycket :)
Hejsan var ett tag sen jag var här inne :) Sommarjobbar lite på ett demensboende, sökte in på usk utbildning i dag :D soffan har äntligen kommit och har även hunnit göra om på balkongen :D
Soffan är helt underbar! Finns bilder på min blogg :) Känns så otroligt lyxigt att ha en soffa igen och en som vi har tittat på i över 6 månader. :D
Beklagar Daniiel! Min mormor gick bort förra året, i år gick mannes mormor bort plötsligt och 3v efter bröllopet gick min farfar bort i ålder av 93 år.. är lite ledsen över att han inte orkade komma på bröllopet:/ strax innan bröllopet fick vi avliva min mammas katt som blev 15 år! :/ 2013 har varit ett otroligt jobbigt år! :/
Daniiel : ja och bröllopet blev inte som vi ville heller :(