daniiel skrev 2012-10-15 22:55:48 följande:
Tanden brevid måste det ju vara, för jag har inga visdomständer alls :P
Men huuvva, det lät inge vidare alls det där :/ Eller ja, skönt att det gick att ordna så tanden tillslut kom upp ordentligt. Jag har alltid varit livrädd för visdomständerna, men nu har jag börjat förstå att jag inte kommer få några. Vilket röntgen bekräftade idag.
Tack, det hoppas jag också :)
Och på tal om lite sjukrelaterade saker, hur är det med ditt finger?
Aha.. lyllos dig då med andra ord
Den tanden är den enda av dom 4 som krånglat. Så det var ju ändå skönt. Men jag vet inte om jag är så mycket visare direkt *hihi*
Ja dom brukar kunna vara duktiga på det där med bedövning och smärtlindring om det funkar på en dvs
Så vi försöker väl tro att det ska hjälpa tycker jag. Det brukar i alla fall hjälpa bättre om man har inställningen att det
ska funka
Jodå, jag har en känsla (tror jag sagt det tidigare) att dom skar igenom knölen och tittade på fel ställe när dom skulle kolla. Nu har svulnaden börjat lägga sig lite, men där knölen var har jag fått två knölar, en på varje sida om sårkanten.
Jag hoppas att jag har fel och att det bara är extra svullet här eller något och att det ger sig med tiden. För annars blev det många gånger värre efter operation än vad det var innan...