BT-Veteraner
Det programmet har jag inte sett. Masterchef och Hell's kitschen gillar jag:D
Det programmet har jag inte sett. Masterchef och Hell's kitschen gillar jag:D
Oliver tycker jag inte om...pojkaktig och avtändade haha. Nigella vet jag inte vad det är. Det jag gillar med masterchef är tävlandet men att man lär sig så mycket. Även kul att se hur vissa tror att vara uppkäftig mot Gordon är en bra idé. Junior masterchef är nog bland det häftigaste jag har sett. Som vuxen känner man sig totalt värdelös på matlagning haha
Har inte sett Sveriges mästerkock och det vill jag inte heller. Moberg är äcklig, snuskhummer, allt för stort ego...... Eeiiiuuu gillade inte han som kapten i rederiet heller.
Ingen i min familj gillar Moberg så vi är inte ensamma haha
Krya på dig Nikkita. Själv åker jag tillbaka till Sundsvall idag för skola tis-tors och sen hem igen :)
Ok till alla er ;) Har läst det jag har missat :)
Nu mår jag illa. Såg ett klipp på fb som jag sa till mig själv innan jag tryckte på play "jag ska inte se det här.." men vad gjorde jag? Tryckte play. Skillnad mellan hund och människa när en hund hjälper en hund som blivit överkörd och när männiksor inte hjälper ett överkört barn..... Min mage darrar...
Jag längtar till maken och jag kan köpa hus för att fixa i alla rum...Förhoppningsvis ser det bra ut när det köps men det är ju inte garanterat ;)
Idag packar jag för hemfärd i nästan åtta veckor. Praktik! Efter det har vi fyra veckor skola och sen sommarlov :D Jag spelar musik på hög volym. Imorgon kommer jag resa hem med en stor resväska, träningsväska och ryggsäck..... Men jag har packat inför sommaren också.