BT-Veteraner
Ja, grattis Chicita :) 11år, inte fy skam det! Du var ung när ni träffades då, bara 14år, med tanke på att det var 6år sedan du var 19år tänkte jag ;) haha
Vi firade mig igår, äntligen, och fikat gick hem hos alla faktiskt. Citronkladdkakan blev god, men inte alls kladdig. Får nog ha inne den kortare stund nästa gång.
Nikkita, jag hoppas att du klarar vara utan mjöl och socker och att det faktiskt märks någon skillnad för dig :) Jag skulle också behöva det, men jag tycker det är svårt när varken maken eller dottern ska äta samma sak isåfall.
Imorgon bär det av till hjärtläkaren! Vi grundar med lunch på McD, dottern älskar Happy meal och eftersom vi bara är där 2ggr/år just nu, så får hon gärna äta det då :) Sedan är det arbetsprov och efter det läkarundersökning med ultraljud. Jag tror inte att det kommer vara något, utan allt kommer gå bra, men jag packar alltid med mig en väska ändå. Utifall att... Gångerna vi åkt till Gbg tidigare, så har våra föräldrar fått panikpacka åt oss och köra ner med det till oss (ca 15mil enkelt väg). Vi har haft tur ändå, att inte behöva åka redan samma dag, utan dagen efter.