BT-Veteraner
Vårt härliga badrum!
Det var nog extra härligt iom att vårt badrum här hemma är minimalt(!) typ 4 kvadrat kanske
Pssst.. jag tycker dessutom att ni är lyckligt lottade om ni har ett badrum på 4kvm, vårat är på typ 2kvm ;)
Vårt härliga badrum!
Det var nog extra härligt iom att vårt badrum här hemma är minimalt(!) typ 4 kvadrat kanske
Ja det var ju vår bröllopsdag, inte festdagen, på bröllopsdagen hade vi vigsel fotografering och en liten middag bara
På festdagen hade jag aldrig pallat, då var jag heeelt slut.
Tja det må vara 4 kvadrat men vi ville inte kompromissa så vi har ett ganska stort badkar som täcker typ 2 kvadrat, gör det lite trångt därinne men definitivt värt det på kalla vinterdagar, inget som slår ett varmt bad då
Just ja, på tal om inget alls verkligen.. Jag har ett litet, gammalt sminkbord hemma som jag varken har plats för eller behov av. Det skulle må bra av en omgång färg. Nu tänkte jag sälja det, men vad fasiken kan man ta för ett sånt här? 50kr? 150kr? Stolen ingår inte.
Jo de där med litet badrum har sin "charm", man kan ju multitaska
Men jag är himla glad att vi kan ha kattlådan i vårt gästrum så vi slipper den i badrummet, väldigt tacksam över det där extrarummet, var väldigt praktiskt att hiva in en massa bröllopsprylar i också, så man slapp se röran
Våra katter äter bara Mjau med kycklingsmak. De vägrar i sten äta något annat! De äter inte ens typ en skink- eller korvbit :P