BT-Veteraner
Lycka till Chicita. Jag kommer vara hemma 13-18 sep så då ska jag kika in och säga hej. Kan ju hoppas att du jobbar just då ;)
Lycka till Chicita. Jag kommer vara hemma 13-18 sep så då ska jag kika in och säga hej. Kan ju hoppas att du jobbar just då ;)
Det går bra... tror jag ;) Sammanfattar en hemuppgift för att vi hade "ledigt" i fredags. Maken kom hit då runt kl 14 och åkte hem nu runt kl 17 :( Imorgon börjar vi blockläsningen av första kursen som vi ska tenta av om några veckor. AAAHHH!!! Men det kommer bli ännu bättre när man kommer in i deras sätt att ha lektioner, tentor etc.
I mitten av veckan så satt några tjejer och prata om björnar här runt omkring och tjejen från Jönköping (inget ont mot er söder ifrån:)) skrek sakt ut:"FINNS DET BJÖRNAR HÄR?" Jag blundade och skrattade tyst...ehh ja.
Ojojoj ;)
Jag skulle gladeligen gå in och shoppa men du har ju sagt åt mig att jag inte får :p
Första gruppredovisningen avklarad. Trött i skallen efter att ha lyssnat på redovisningar hela dagen.... Men snart blir det svettdags! Body Combat :D!!!!
daniiel: Det gick jättebra!!!! Skriftlig tenta om två veckor...aaahhh!!!
Grattis Nikkita!!!!!
Själv sitter jag med tentanerver inför onsdagen. Vår lärare skickade ett mail igår att vi skulle låta bli kursen vi pluggar nu i minst två dagar :) Jo men lycka till säger jag till mig själv. Fast jag slutade titta i papper/boken igår på eftermiddagen. Ska försöka att inte läsa något idag.