BT-Veteraner
Lenblo: Ja det har alltid varit så. När jag hade som värst utslag av nickelallergin så höll nästan öronen på att lossna. Dom satt bara fast ordentligt på framsidan, hela baksidan av öronen (mot huvudet) var stora sår och det gick att vicka på örat som om dom satt på gångjärnMen jag hade inga utslag alls på händerna. Och då satt jag ändå i kassan på ICA och hanterade mynt dagarna i ända liksom...
Jo men så är det ju...
För mig som är överviktig så drar dom alltid upp det som orsak - även om alla prover visar att min vikt inte påverkar mig alls, förutom att det är svårt att hitta snygga kläder och att kanske mina (redan utslitna) knän skulle må bättre om jag gick ner några kilon.
Mitt blodtryck har till och med blivit bättre sen jag gick upp i vikt. För förut var det farligt lågt istället...
Så du som är gravid kommer säkert att få höra att det är orsaken till alla dina problem. För inte kan man få magkatarr när man är gravid, eller lunginflammation eller vad man nu skulle kunna hitta på att få... Sånt är man ju immun mot då... eller?
TheD: Det är just att det är en längre serie, mer utbildning och att dom som är med får vara med längre som gör att jag gillar den australiensiska versionen. Och jag hade sett 3 säsonger av den innan jag ens hörde att det fanns någon från något annat land. Så då kändes alla andra som kopior