BT-Veteraner
Skriv en stor blaffa på kuvertet "Personen bor inte på den här adressen, vad är det som är så svårt att fatta?" (eller nåt)
Jag skrev "Det bor ingen XXX hos familjen XXX på den här adressen. Vi vill inte fortsätta få brevet!"
Och äntligen, efter många om och men, så har vi beställt en ny soffa. Den tickade av tillräckligt många boxar. Brun, stor och i rätt prisklass. Snaaaart kan vi ha filmkvällar igen! :D
Tack alla :) Vi beställde våran från Furniturebox, den kostar 6995kr, vilket är ungefär så mkt som jag kan tänka mig att betala för en soffa :P Men vi har ju inte kunnat provsitta den innan eller något. Nåja, jag hoppas och tror att den kommer bli toppen! Vi kommer åtminstone rymmas hela familjen (inkl hunden som är minst, men tar upp störst plats) och det är huvudsaken. Plus att den är brun :P
Skönt att höra att du mår bättre nu snowstars :)
Ja, vi har också hört flera som är nöjda med sofforna därifrån :) Jag har provsuttit en soffa från dom, men det var en annan modell, men den var dock väldigt skön, så jag hoppas på det bästa :)
Och ja, det är supersvårt att köpa soffa tycker jag!
Yeeeey! Idag kom äntligen mitt nya nanosim, så nu kan jag använda mobilen som kom för över en vecka sedan. Jisses, vad beroende man har blivit av mobiltelefonen alltså.. kanske speciellt när man inte har någon hemtelefon heller.
Nu dunkar det på för fullt från Stadsfesten här, hualigen. Tur att vi har fullt upp med vettiga saker - tapetsera ;)
Hoppas att ni alla har en bra helg :)