BT-Veteraner
Skönt att höra att du mår bättre snowstars :) Det är jobbigt när saker och ting inte är som man vill att det ska vara, men om man kan försöka se en lösning, så brukar det kunna kännas åtminstone lite bättre. Och PMS kan ju ställa till med en hel del, huvva! Att plugga är tufft och jag tycker det är extra svårt att hitta motivationen hemma faktiskt, för det är alltid så mkt annat som man bör och måste göra. Klart du haka på viktnedgången! Jag måste gå ner 20kg, jag vill gå ner 30kg och min dröm är 40-50kg ;) Därför har jag satt 30kg som mål, men klarar jag 20kg är jag nöjd och sedan ska jag satsa på alla 40-50kg (då har jag ju redan kommit en bit på väg) efter barn nr.2. Jag har bestämt att det ska snabbt och bra att bli gravid, utan komplikationer osv ;)
Lenblo, ja, en bebis är nog bästa motivationen. Åtminstone för mig, just nu :) Hehe nej, sist var jag 19år och gick gymnasiet. Maken var 20år och arbetslös, vi hade varit tillsammans i 6 månader och flyttade ihop samma helg som jag "plussade". Därför fick vi inte så många "Grattis, vad roligt!" när vi först berättade :P Allt löste sig ju dock och våra familjer var stöttande och positiva. Hoppas dock på lite fler "Grattis, vad roligt!" som första reaktion om vi lyckas bli gravida nu :)
Haha och jag håller med dig, tur att man har familj och släkt många gånger ;) Speciellt om du har foglossning, ujuj.. Skönt att det verkar gå framåt ändå, sakta men säkert :) Blir förmodligen jättefin när det väl är klart sedan också!
Chicita, vad roligt med ringarna! :) Jag har ju aldrig vigselring, men jag kan förstå känsla ändå av att känna sig gift igen ;) Och wow, vilket jobb du lägger ner på kläderna! 5 timmar bara för en ärm.. jag skulle aldrig ha tålamod till det :P Är medeltidsveckan under nästa vecka?