daniiel skrev 2012-08-16 19:30:57 följande:
Hehe det låter alldeles lagom för mig med :) Jag har väldigt svårt för skräckfilmer och serier också, utan ser mest komedier, draman och romantiska saker. Maken däremot älskar skräck och sånt. Vi båda älskar dock sagor. Det där låter ju alltså som en serie som vi båda skulle kunna uppskatta :)
Oooouuuh... idag är det varmt! Vilken vecka.. bästa veckan (om man vill ha sol och varmt) på hela sommaren. I afton har vi haft "poolparty" här hemma. Det bor två till barnfamiljer i huset, så alla barnen samlades och badade i en sån liten barnpool. Oj, så kul de hade det :)
Och jag har kommit in på två kurser på VUX den här terminen. Pang, bom. Jag sökte igår, fick antagningsbeskedet via sms idag och börjar imorgon. En datakurs som heter "information och kommunikation" och en kurs som heter "juridik & privatjuridik". Båda är på 100 poäng. Ska bli spännande att få se schemat imorgon, om det funkar att läsa båda eller om jag måste välja en av dom. Jag är sjukt less på att sitta i skolbänken nu, men till nästa sommar är jag klar! Om allt går enligt planerna :P
Då skulle ni säkert gilla den
Ja det har verkligen varit några fina dagar nu...
Misstänker att om det hade varit lite mindre fint väder i går så hade jag inte snubblat
Tog en klännning i går nämligen, och den var lite statisk och ville glida upp hela tiden, så jag rättade till den och tappade väl fokus på underlaget för en sekund, yrseln kanske spelade in också. Men men...
ingen idé att gråta över det som redan hänt
Oj, det lät spännande
Jag var skoltrött redan på högstadiet så jag har aldrig pluggat vidare, förutom en kurs som var hälften praktik och hälften teori där jag kunde praktisera på det jobb jag redan hade då...