BT-Veteraner
Även om dom inte kan ta mer betalt i efterskott så kan det ju bli lite pinsamt om man vill gå tillbaka någon annan gång...
Hur känns det i handen nu när det har gått ett tag sedan op? Bara några dagar tills du ska ta stygnen väl?
Vatten, citron & honung (kallt) Gärna med LITE cayennepeppar! Fungerar som lindring för halsont men även för att skynda på tillfrisknandet.
Fick tipset från tv programmet "Doctors".
Honung fungerar i övrigt bara om man tar det kallt (dvs inte i te). De goda ämnen som är bakteriehämmande slutar att verka i temperaturer över 40 grader!
Så ta i så fall en sked honung & sug på istället, fungerar bättre då
Förut använde jag echinacea (hur det nu stavas). Några droppar i vatten sen dricker man det fort. Det fungerar om man tar det direkt då man känner av symptomen.
Men detta ska inte användas av de som har en autoimmunsjukdom... Det ska förresten inte KanJang heller (bara för att informera)
Jag firar med att åka till tandläkaren, dom hade en akuttid ledig idag, tack å lov! Men ikväll ska det firas med paket och hundtårta! :)
På fredag har vi praktiskt anatomiprov, onsdag (nästa vecka, har vi praktiskt massageprov och torsdag (nästa vecka) har vi första skriftliga anatomiprovet (90 muskler med dess fästen, ursprung och funktioner). Vem vill byta?
På lördag flyttar vi äntligen
Skulle behöva tips på vad vi kan bjuda på för gott till lunch. Kommer att äta runt 12-13 tiden skulle jag tro. Har funderat på att köpa en massa goda pålägg & baguetter el. bullar, så alla själv får välja efter egen smak.
Eller kan det blijobbigt om alla 8 ska fixa på samma gång kanske?
Någon som har idéer?