BT-Veteraner
Det roliga är att i ett föräldrapar är det pappan som gråter varenda gång dottern får beröm och går vidare. Så söta föräldrar. Om ungarna lagar top class mat nu. Vad händer om 10 år???
Det roliga är att i ett föräldrapar är det pappan som gråter varenda gång dottern får beröm och går vidare. Så söta föräldrar. Om ungarna lagar top class mat nu. Vad händer om 10 år???
Fast det vill jag inte påstå här. Inte som vissa som tvingar sina barn att vara med i skönhetstävlingar i åldern 13 bara för att mamma gjorde det.
Hur kan en 9-åring göra såser & soppor från grunden när inte jag kan det??? Det är inte så vanligt att man kan det och vad jag har hört så tar det några gånger att få till det.
Jag är såååååå glaaad! Jag fick VG på första tentan, den här flummmmmkursen som jag inte gillade. Men så får jag högsta betyg :D Känns skönt att det börjar bra iaf.
Tack! :)
Lycka till på torsdag!
Tack Nikkita!!!!
Bättre sent än aldrig ;)
Förkyld....! Tips vad man ska dricka/göra. Vila är inget alternativ ;) Te med honung kan ni glömma att jag dricker eller gurglar vatten med en massa salt. Så vad finns kvar?
Det sitter mest i halsen dvs.