GOD JUL till er alla!!!
Önskar er en riktigt underbar dag/kväll med en massa god mat, mysigt sällskap & trevliga klappar
Chicita skrev 2012-12-20 10:44:00 följande:
Usch ja det är väl nackdelen med larm. Det kan ju helt enkelt vara lite kondens mellan fönstret och karmen så att sensorn kände av det som öppet eller att det blev lite för kallt för en sensor och den gav en felsignal...
Vi har rörelsedetektorer som sitter på väggen i varje rum. Vi fick tyvärr inget svar på vilken det var som gav utslag, men ska ringa dem i mellandagarna så att de kommer & kollar upp vad som hänt. Hände inatt igen... Samma sensor
Perfekt nu inför julafton
Har knappt sovit nåt inatt heller & partade ganska ordentligt på julfesten så jag känner mig lagom sliten nu.
Men det är bara att bita ihop & njuta av dagens underbara tillställning hemma hos pappa!
Idag blir det saftig kalkon med potatis, brysselkål, rödkål, äpplemos, sås & en massa annat gott
Börjar redan bli hungrig.
Imorgon kommer vi ha en julafton till här hemma med mamma & alla syskon!
Då fixar jag pumpasoppa, fläskfilé, potatis, risgrynsgröt mm. Kommer ha fullt upp på dagen för att få färdigt all maten, men älskar att laga mat så det är bara kul
Chicita: Så underbart fin vovven är i sin fluga. Ser riktigt stolt ut