BT-Veteraner
Vad surt Lenblo
Men det borde dyka upp något tycker jag. Det verkar ju inte direkt växa läkare på träd
Ja jag hoppas verkligen att det blir en riktig nystart. Jag är taggad
Jag har återbesökstid hos ortopeden 2 dagar innan vi ska dra igång träningen (det är ju upplagt så att dom kör grupper men träningen är individanpassad och så har man gemensamma andra saker där man liksom ska kunna få stöd av varandra).
Foten är fortfarande såpass svullen att jag inte får på mig vilka skor som helst. Träningsskor är bara att glömma. Vinterskorna (ett par) funkar relativt ok om jag tar ut den tjocka sulan som är standard i dom. Och på jobbet kör jag fortfarande tofflor
Det ska bli skönt att få svar på varför jag inte har någon direkt känsel i tårna och varför det verkar som att dom är "felkopplade" (vi testade - jag blundade och maken tog i en tå. Jag kunde inte känna vilken tå han tog i utan jag gissade någon bredvid hela tiden)... Och varför det känns vasst i foten och om känslan att gå runt och trampa på typ en penna eller annat långsmalt objekt kommer att försvinna
Han har ju pillat på en nerv, så jag är inte så orolig, jag vet att det kan ta ett år innan vissa saker kommer att återgå till det normala. men det kan ju ändå vara bra att få lite svar på hur "normalt" det är att det känns så här i just det stadiet av läkningsprocessen
Just nu sitter jag dock och förbannar alla grannar som skjuter raketer och har hållt på sen kl 18.
Vid 19-tiden skakade rutorna på vårt hus av smällarna. Och vår hund är väldigt skotträdd - men vi har inte fått hjälp med lugnande av veterinären.
Eller tja vi fick köpa några tabletter förut hos veterinären som kunde hjälpa mot att han blev så uppstressad av att åka bil, men dom verkar inte hjälpa . Vi har 30 meter till den närmaste tomtgränsen - som är vägen utanför huset och ingen stor väg, det blir återvändsgränd ca 100 meter bort. Så närmaste stället dom närmaste grannarna skulle kunna skjuta raketer ifrån är ca 50-100 meter bort. (på andra sidan sitt hus). Och det var inte närmaste grannarna som sköt raketer heller...
Det måste ha varit ordentliga smällar om det skulle kunnat skaka om våra fönster. Så jag ringde polisen...
Dom skulle i alla fall skicka ut en patrull för att se om dom kunde hitta vem som låg bakom det