BT-Veteraner
daniiel: Tänk jul helt enkelt :) Du skulle kunna ha svarta byxor t.ex. tajt ame dstövlar/stövletter och en tjusig blus... Eller klänning, eller kjol ;)
daniiel: Tänk jul helt enkelt :) Du skulle kunna ha svarta byxor t.ex. tajt ame dstövlar/stövletter och en tjusig blus... Eller klänning, eller kjol ;)
Ahh! Jag ligger efter i den här tråden! Men jag har liiite annat att göra. PÅ det muntliga idag så maxade jag!!! Så ett VG på fredagsmorgonen var inte helt fel ;)
Måste läsa ifatt. Snart....
Daniiel om du brukar bära färger så ta den röda :) Svart tycker jag är en "festfin" (;)) färg. Lättare att säga om man kunde se när du provar... Du får göra en Lina (Emil i Lönneberga) gällande att dra ut en tand själv hihi
Done! Jag ska inte öppna en skolbok eller block den här kvällen!!!!!
Tack tack! Ja eftersom man inte kan få högre så ;) haha.
Bara resten kvar :/ Ska snart börja plugga. Meeeeen det är inte så lockande.
Hoppas ni får en mysig lördag. Här regnar det :(
Men nu handlar det om cellen...tråkigt och för mig är det svårt. ADP + P... mitokondrier gör det här, vilomembranpotential...SUCK!
Ge mig hellre fler muskler :)
Jag vill också sol!!!!!
;)
Jag och maken såg filmen "Möhippan" (Bachelorette) igår... Förstår inte varför den har det namnet och den var dålig! Den filmen borde inte få ha biopremiär den 29/10.
Vad för slags filmer gillar du/ni? Skräckisen "The woman in black" är sååå braa! Har sett den två gånger och blir lika rädd även om jag vet vad som ska komma. Bra gjord. Så ska en skräckis vara :)
Två dagar i New York är en konstig film. Man skäms och förstår ingenting och i nästa sekund skrattar man...
Så ja...vad för slags filmer? :)