BT-Veteraner
Men aj aj aj då Lenblo
Ska du aldrig få bli frisk?
Hoppas eländet försvinner snabbt nu i alla fall
Men aj aj aj då Lenblo
Ska du aldrig få bli frisk?
Hoppas eländet försvinner snabbt nu i alla fall
Åh jisses nu har jag varit med och städat på hotellet i 2 dagar och så ska jag köra fredag till måndag på städ också. Undrar hur det ska gå.
Fötterna känns som två betongklumpar men med kraftig smärta samtidigt.
Jag har ju inga skor som passar än. Vänsterfoten har inte svällt av som den borde ha gjort. Så i går var jag så glad när jag märkte att jag kunde ha mina WEB-sandaler (såna där med rullsula / massai-skor) eftersom dom skonar knän och rygg och brukar funka för mina vanligtvis onda fötter.
Men jag hade glömt att jag ju inte använt dom på typ 6 månader... Och att det rekommenderas att man första gången bara ska använda dom i 30 minuter :/
Så det sotar jag ju för i dag när det var dags för dag 2 på upplärningen.
Tog med ett par platta sandaler som sitter halvbra, men jag får ju inget stöd under hålfötterna och dom är lite stumma, så jag får ju ont av dom också efter ett tags användning. Men då kunde jag i alla fall byta så jag slapp ha dom bättre (men jobbigare) WEB-sandalerna hela dagen.
Att bädda sängar och släpa med vagnar och alla tunga lyft är ju inte så bra för min axel heller. Men jag behöver både tiden och pengarna ;)
Vårvädret är helt underbart, det håller jag med er om :)
Jag hoppas bara att vi slipper "äta upp det" om några dagar när det eventuellt skulle börja snöa igen...
För er som vill - ansök till gruppen med samma namn som tråden
www.brollopstorget.se/forum/group/3
Någon av klänningarna borde ju finnas så att du kan prova den i alla fall :)
Skönt att pengarna kom nu så slapp du den stressen
Ja det är ju fördelen med att kunna sy :)
Man kan sy en del själv så att man får dom där unika - snygga plaggen som man inte kan hitta någon annan stans (än i sitt eget huvud)
Hej allihop! Har inte varit så aktiv på sistone, men jag har läst. Jag har blivit arbetslös (pga neddragningen, alla inklusive chefen var jätteledsna) och har kräksjuka, så, eh, tjolahopp.