BT-Veteraner
Har varit där nu och det enda hon gjorde var att fylla igen tanden lite mer. Det känns väldigt konstigt när jag biter ihop, som att tanden är alldeles för stor, men "Ja, nu kan vi inte göra så mycket mer". Hon såg att det var lite infekterat och jag sa att jag hade haft lite feber, men hon sa bara att så kan det vara. Jag behövde iaf inte betala för det här besöket, ett plus. Nu är det bara att stå ut i 1,5 vecka innan dom drar ut den. Tur att det är en morgontid jag har då, för jag får ju inte äta på 4 timmar före :P
Nåja, till något helt annat. Julbord med makens jobb. Vi ska på julbord med dinnershow på Stadshotellet. Det ska bli jätteroligt. Det här är tredje året som dom får ta med respektive. Första året hade jag problem med gallan och skulle opereras typ en vecka efter, så kunde knappt äta något och fick åka hem tidigt. Förra året hade jag akut öroninflammation och sprucken trumhinna, så då kunde vi fara. Det här året ska vi baske mig dit, och äta och ha roligt hela kvällen! :P
Men.. vad ska man ha på sig? Maken kommer ju ha sin kostym, enkelt. Jag har dock ingen aning om vad jag ska klä mig i. Ska man ha klänning? Vart hittar jag en sån? Det känns som att mina underbara och älskade jeans går bort :P