Inlägg från: suzzi |Visa alla inlägg
  • suzzi

Maj 2013

Hej! Jag är ny här, hoppas det går bra. Vi ska gifta oss den 25:e maj i Svedala kyrka (Skåne). Vi har bokat kyrka, präst, lokal och catering med personal. Vi har även beställt en massa saker till dukning via www.efavormart.com. Superfina saker till superfina priser . Klänning har jag sett men inte beställt likaså kläder till de andra, sambo, barn och systerdotter. Solist, frisör och make-up är också bokade. Nu måste vi fixa fotograf och någon form av transport.

Möjligtvis kan jag göra lite fel i början, är inte så van att skriva såhär.

Kul att vara här, hoppas på utbyte av tankar och funderingar (även om jag just nu inte har några).

• suzzi

FruW Det ser helt underbart mysigt ut. Som gäst hade jag gärna stannat . Imaj är väl vädret ganska fint i England, eller? Fast å andra sidan, är det bara i närheten så fint inne som ute så är man kanske gärna inomhus i alla fall. Supermysigt. Ni kommer att få en fin dag.

• suzzi

FruW: En helt vanlig dag är det en skön promenad på ca 20 minuter mellan kyrkan och vår festlokal. Men nu är ju inte 25 maj 2013 en vanlig dag , så det blir att gästerna kör. Dessutom bor många av våra gäster inte i vår ort så det är helt naturligt att de tar bilen.

Det är väl en bra tanke att ha en tipspromenad samtidigt som man ändå tar en promenad mellan kyrka och festlokal. Förmodar att det var så du tänkte .

Maj 2013 kommer att bli en fin månad med bara solsken och allmänt fint väder, oavsett var våra vigslar kommer att ske. Det har jag bestämt .

Svar på tråden Maj 2013