Oj vad långt alla kommit i sin planering, jag har inte ens bokat lokal och vigselförättare än..men ska försöka göra det idag :)
Hade först tänkt gifta oss 11maj..men har nu ändrat mig och tänker istället ta 25 maj. Får hoppas det är lite varmare då eftersom vi ska ha bröllopet utomhus vid en sjö :)
Det jag har gjort hittills är att köpa in lite material till inbjudningskorten, beställer från optimalprint men kommer sen pimpa upp dom lite. Festhäften har jag i datorn så dom väntar i princip bara på att skrivas ut och piffas till lite, men det behöver ju inte göras än.
Gästlistan är väl typ klar..några småändringar kanske. Vi blir inte så många ,ca 40 bjudna inklusive barn .
Har även klart i huvudet hur jag vill ha dukningen så det ska inhandlas lite dukar osv.
Kommer inte köra stenhårt på nåt färgtema men kommer ha gammelrosa som en "röd tråd".
Men kommer inte sätta gammelrosa på allt direkt :P
Klänning är på gång. Har hittat en på jenjenhouse men sen fick jag se samma klänning på tradera från annan säljare så den har jag budat på. Köp nu pris 1500 kr, Hittills är jag enda budgivaren och priset är 429 kr. Hoppas ingen annan vill ha den ;) Vore skönt att komma undan med 600 kr för en klänning ;)