Inlägg från: Denblivandemajbruden |Visa alla inlägg
  • Denblivandemajbruden

Maj 2013

Hej Alla maj brudar.

Är ddet ok om jag gör er sällskap i tråden?

Vi gifter oss 25/5.

Och nu har vi börjat planera och boka allt

Kyrka, inbjudningskor, tygservetter, lokal och kläder till barnen är köpt/bokat

Samtt att våran bröllopstårta är beställd. Så himla nöjd, hittade en skola med gott rykte som klarar av att göra bröllopstårtor. 25kr bit samt att vi får låna ställning

KLänningen ska jag beställa från jenjenhouse måste bara komma på vilken jag vill ha? För man kan väl inte ha 10 st
    Ska åka och titta på vigselringen imorn.WIHIII

Just nu funderar jag på brudbuketten. Vill ha rosa rosor coh vita kallor.

Nu ska ajg at och läsa lite längre bak så att jag hänger med lite.

• Denblivandemajbruden
    MissAdelaide skrev 2013-01-09 19:37:07 följande:
    Jag ska också våga mig på att beställa klänning från liknande sida. Ska be någon proffessionell att ta måtten på mig. Hoppas bara att klänningen blir bra när den kommer...... När ska du beställa ?
    Jag har tänkt och beställa nu i slutet av månaden, så at den kommer i mitten av februari om det är nå justeringar man behöver göra på klänningen.jag är mer kort och rund så jag kommer nog få sy upp den lite, tur att mamma är duktig sömmerska Så att hon får hjälpa mig om det är något som måste göras.
    Har en kompis som beställt från jenjenhouse fast hon beställde bara en coctailklännig och hon var såå nöjd med den. Välsydd och måtten stämde perfekt. samt at hon fick alla mail från dom på svenska med kollinummer och så. Och jag måttade min kompis och det blev bra

Många av dom inbjudna vet om att vi sk agifta oss men långt ifrån alla

Vilka fina brudbuketter. Fick inspiration av dom, tack!
Svar på tråden Maj 2013