Maj 2013
Faktiskt första gången jag skriver i denna tråd, har dock följt den ett tag. Men nu känns det som att dagar och veckor rusar förbi och jag behöver dels få ur mig lite frustration till er som vet exakt hur det är samt stämma av om jag (vi) glömt något! :)
Igår sa min blivande att det faktiskt ska bli lite skönt när detta bröllop är över (9 maj) o vi kan sätta igång med nästa projekt (barn). Och jag kunde inte annat än att hålla med, känns som att det enda man går och funderar på just nu är diverse saker kring bröllopet.. Otroligt kul men samtidigt lite påfrestande.
Jag tror att vi har koll på det mesta förutom två rätt stora poster, MIN KLÄNNING (!) I know.... jag var ute alldeles för sent och tog då beslutet att beställa fr Kina istället, två helt olika klänningar fr olika sidor, den ena fr Dino kom för 2v sedan och var inte alls så fin som jag hoppats på och nu är ju nerverna inte av denna värld, hur kommer den andra se ut?! Så på torsdag har jag bokat tid med Lilly och ska testa klänningar där, dock har de bara snörning i ryggen vilket jag inte är ett fan av men vi testar o hittar jag en som är klockren så köper jag den istället. Så får jag väl välja om kinaklänning nr2 är bra.
Den andra posten är mina tärnors klänningar, helst ljusrosa långa men börjar inse att även knälång kan vara ok, är det någon som har tips på detta? Vi vill inte beställa fr Kina eftersom jag inte var så nöjd med min klänning fr Dino.
Det sista problemet för tillfället är att besluta vart tusan vi ska åka på smekmånad, pinsamt medveten om att detta är ett i-landsproblem och gubbarna här på jobbet fnyser åt en när man ens nämner något :) Vi åker helst i juni. Min blivande vill helst inte ligga på en sandstrand i 2v utan vill göra något mer än så, vi kollade mycket på kombinationsresor men har inte riktigt fastnat för någon. Min dröm är Maldiverna men tyvärr har han rest otroligt mycket innan vi träffades och har redan varit där samt för lite att göra för honom. Så det som står på förslagslistan just nu är Boracay/Hong Kong, Redang (Malaysia)/Singapore, bila västkusten i USA dock vill jag lägga till en vecka i Miami eller Mexico (Tulum) så jag får liiite sol o sand :) Har ni något annat tips??
Ursäkta att det blev lite långt! :)