Inlägg från: annapia |Visa alla inlägg
  • annapia

Maj 2013

Skönt att hör att jag inte är ensam med en liten stressboll i magen. Vi viger oss utomlands själva och det mesta är klart men en del frågetecken kvarstår. Ska ta tag i det nu innan påsk. Nästan alla kläder klara, blivande makens skjorta kvar och ev en clutch till mig. Har inte bestämt mig för om jag behöver det ännu. Sedan underkläder såklart. Vill ha något nytt och lite lyxigt för att känna sig vacker inifrån och ut. Väntar också på att vår guldsmed ska höra av sig att ringarna är klara.

Då vi viger oss i hemlighet vill jag ha en liten intim överraskningsmiddag i någon form av chambre separee på restaurang för de allra närmaste när vi kommer hem. Vet inte hur jag ska få dem att reservera datumet och inte få dem att misstänka något. Tänkte skicka inbjudningarna samtidigt som vi reser från Arlanda.

Fortsatt lycka till alla majbrudar! Ett tips när det gäller bordsplacering, se till att alla trivs med sitt sällskap det är viktigare än alla dessa "regler".

• annapia

Instämmer mrf föregående inlägg. Ta det lugnt och njut!!!! Det är så härligt att det närmar sig. Allt börjar falla på plats även för oss. Nästan inget kvar på att göra listen. Idag hämtar vi ringarna. Sååå spännande. Guldsmeden var så nöjd med dem så jag läääängtar till ikväll.

• annapia

Vi är inte förlovade innan. Jag ville ha och får två ringar i samband med vigseln. Beställda av en guldsmed. Mycket nöjd med mina underbart vackra ringar.

• annapia

Traditionellt så är brudbuketten en gåva från mannen till sin brud. Men det är absolut inget måste att ha en brudbukett. Vill du ha något bara för symboliken så kan du ta en enkel blomma också eller plocka några vackra vårblommar i naturen. Vilket tempo du måste haft i din planering. Beundransvärt vad du har hunnit med. All lycka till med er överraskningsvigsel.

• annapia

Åh vad denna tråd sprudlar av bröllopsyra nu. Tänk att det nästan är maj månad nu. Själv viger vi oss 14:e på Mallorca och jag börjar också känna av de bröllopsnerver jag inte trodde att jag hade. Ha, ha.

Hotlena: Lycka till med köksbestyren. Jag är övertygad om att ingen blir uta mat. Vid buféer går det åt mindre än vad man ofta tror. Har du något tips på något speciellt på buffé menyn så tar jag gärna emot idéer.

ejonsar: Vilken fantastisk bröllopsresa. Vill också så gärna resa till USA:s västkust och att kombinera det med Mexico verkar som en utmärkt idél. Får nog bli en plan för 2014 kanske.

Hjärta LYCKA TILL ALLA MAJBRUDAR Hjärta

• annapia

Tänker på er alla vackra 4.e maj brudar idag. Önskar er den lyckligaste dagen i ert liv.Blomma

• annapia

Drygt en vecka kvar och just nu denna helg så har lugnet inom mig infunnit sig. Precis som på den tiden jag pluggade och kände att allt fanns på plats i huvudet och inte fick rubbas. Jag känner mig helt enklet klar, outfiten sitter perfekt och jag bara lääängtar så intensivt och så otroligt mycket. Nu är det bara att hålla tummarna för att de inplanerade pusselbitarna på dagen D faller på plats som de ska som make up, hår, fotograf, etc.

• annapia
    Hotlena: Underbart att dagen blev så fantastisk. Fortsätt att surfa på denna njutningsvåg hela sommaren....
  • annapia
    FruW skrev 2013-05-06 08:45:41 följande:

Ska ta dina kloka ord på alvar. Jag är också otrologt förväntansfull och bara lääängtar. Reser på lördag. All lycka till önskar dig en helt magisk bröllopsdag.
  • annapia
    Amandizzen skrev 2013-05-08 20:44:38 följande:
    På lördag smäller det!!!!
    Varma lyckönskningar till en av de bästa dagarna i ditt liv! Hjärta
  • annapia

Lycka till alla blivande helgbrudar. Njut till fullo av dagen, den går så fort! Jag har idag varit fru i 10 dagar. Känns helt underbart och jag kan inte sluta titta på mina vackra ringar. Väntar nu med spänning på fotoalbumet och förstoringen (som tavla) som vår fantastiska fotograf har tagit.

• annapia

Maj har verkligen blivit den fantastiska månad vi alla majbrudar hoppades på. Underbart att höra ifrån alla nyblivna fruar. All lycka till och stort GRATTIS tiil er alla. Ska vi starta en tråd nästa vår inför vår första bröllopsdag?Kyss

• annapia
    LinneaR: Stort Grattis. Vilket genomtänkt tema rakt igenom. Jättefint.!!! Älskar din härliga broschbukett och de underbara kaffekopparna som matchar. Ni var sååå fina.
  • annapia

Oslomyran skrev 2013-06-08 10:58:38 följande:Så klassiskt vacker. Grattis!!!

Svar på tråden Maj 2013