Inlägg från: Maiia81 |Visa alla inlägg
  • Maiia81

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Hej!

Här vill jag också vara med :)

Vi har tänkt gifta oss 10/8, men min m2b börjar tveka lite nu...Måste nämligen spara in alla pengar under det här året o bara middagen kommer går på ca 50 000. Men det är väl bara att hålla i pengarna.

Jag vill inte sa så mycket dekoration på borden då lokalen är fin i sig och jag vill inte att den ska "försvinna"...

Hoppas på att kunna få en massa tips här i tråden :)

• Maiia81
    Fröken Finemang skrev 2012-08-19 11:23:51 följande:
    Maiia81: vi har budget på ca 40 000 som vi oxå ska spara in under året som kommer, vi gifter oss 3:e Å det blir till att hålla i pengarna men det blir nig bra! Gott ändamål och att sprida ut dina gracer under året kör ju inget!
    Ja alltså det kommer ju till lite kostnader utöver maten o det, men va fasen. Man gifter sig ju (förhoppningsvis) bara en gång o då får de kosta lite grann :)
  • Maiia81

Oj vad ni är tidiga med inbjudmningarna!
    Vi hade tänkte skicka ut "Save-the-date" lagom till Alla hjärtans dag. Är vi sen kankse??

• Maiia81
    Makeupmyday skrev 2012-08-26 14:44:01 följande:
    Hur fort man skickar ut Save-The-Date beror nog kanske mest på om man ska ha många långväga gäster på sitt bröllop. Vi skickar STD-kort under september och de "riktiga" inbjudningarna i feb-mars. Har jag tänkt iaf :)
    Jo det är sant...Vi har ju bara gäster här från trakten så deet behövs ju inte jättemycket planerande för dem, men jag tycker det kan vara skönt att de vet att det är på gång eftersom det kan vara mitt i nåns semester...
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!