Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
Här hoppar jag in! Gifter oss 31 augusti nästa år!!!
Här hoppar jag in! Gifter oss 31 augusti nästa år!!!
Du lär nog bli sönderbombad med frågor!
Än så länge är lokal och kyrka bokade. Klänning och skor inhandlat, samt halsband. Näbbklänning till dottern. Vi vet vem som ska fotografera och vem som ska göra tårtan. Tärnor tillfrågade. Mannen velar lite om bestmen...Vet vem vi vill ska vara toastmaster men hon/de är inte tillfrågade än. Gästlistan klar....Vet troligen varifrån vi ska ta maten med. Det svåraste är just nu serveringspersonal. Funderar på hur mycket det kostar att anlita från där vi tar maten...
Jättefina klänningar båda två!! Själv har jag en väldigt enkel klänning (som redan är inhandlad) som passar vårt vintage/lantliga/skogstema..
Vet inte om denna länk fungerar men det är dessa inbjudningar på vistaprint vi tittar på...Vet ej i vilken färgsättning dock. Vi har inget specifikt färgtema utan mer annat tema ju....Gick inte att spara bilden...
Och där kom lite bukettinspiration.....
Då gifter vi oss samma dag!!!
Fröken Finemang, den budgeten ska vi också försöka hålla... Vi kan väl hjälpas åt att leta billigt och komma på bra lösningar!
Hej på er! Låter som ni inte ligger på latsidan. Själv vet jag inte vad vi ska börja med riktigt..Vem till stor del vem som ska göra vad men inget är beställt eller bokat, förutom lokal och kyrka. Hade inte tänkt skicka ut STD-kort men funderar nu på att göra något väldigt enkelt och skicka ut med julkorten....Fler som gjort det?
Vi måste gå och titta ordentligt på lokalen men vi får liksom aldrig riktigt tid att ringa. När jag väl tänker på det är klockan för mycket..