Inlägg från: GBG2013 |Visa alla inlägg
  • GBG2013

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Hej!

Jag och min sambo ska också gifta oss i augusti nästa år. Närmare bestämt den 24 augusti. Lokal bokade vi redan i februari :)

Förra veckan införskaffade vi ny förlovningsring samt vigselring till mig. Sambon vill inte ha någon ny. Jag har även beställt skor som jag tänkt att ha på bröllopet (under förutsättning att de passar förstås. Jag har alltid svårt med pumps då mina fötter är ganska små.)

Under september tänkte vi ta tag i att boka fotograf, vigselförättare samt hotell till bröllopsnatten. Får se hur det går.

Hoppas man kan boka vigselförättare även om man inte riktigt bestämt vart man ska ha vigseln... Vi tänkte först att vi skulle vigas i samband med restaurangen vi bokat eller kanske i en park som ligger i närheten men då är man ju alltid lite orolig när det kommer till vädret...

Känns skönt att veta att det inte bara är vi som redan är igång med planeringen :)

Hur som helst, kul att läsa om alla andra, era planer och hur långt ni kommit

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!