Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
Vi gifter oss också den 3 augusti, håller ingenting hemligt och bröllopsbloggar.
vi har bokat kyrka, lokal (betalat handpenning till och med) och bokade fotograf i veckan som gick. "från vigsel till brudskål"- mastiga 6000kr o de blir nog en av bröllopets dyraste poster! :D
Vi har bestman (tror vi) , tärna, näbbar, toastmaster par klart. jag köper dekorationer på tradera mest hela tiden, har färgtema rosa vitt, svart med inslag av turkos.
klänning ska beställas från jenjenhouse.com och där beställs även tärnklänningarna och näbbklänningarna köper jag på ebay.
är galet sugen på att det ska bli typ mars så man kan dra igång på allvaraste allvar.
Letar också som galning efter bröllopstidning men insett att jag får väntain nästa nummer o då har jag börjat rpenumera på ALLT OM BRÖLLOP, o så får jag köpa bröllopsguiden.
(den går att besätlla enskilda ex på deras hemsida om man så vil!)
http://www.jenjenhouse.com/se/A-linjeformat-Axelbandsloes-Chapel-slaep-Satin-Broellopsklaenningar-Med-Brodering-002004536-g4536 den här klänningen vill jag gärna ha. Jag är ganska stor (fniss, väldigt stor) så jag behöver lite saker som förbryllar ;) och så älskar jag rosa!! :D
jag kommer göra alla save the date kort och inbjudningar själv, vill dra igång!! :)
trevlig lördag kväll!
Om ett år är jag gift! :)