Inlägg från: 7011e gången gilt |Visa alla inlägg
  • 7011e gången gilt

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

hoppar in här 31 agusti blir det å vi har nyss bästemt oss för dettta så käns lite panik.. kyrka å lokal klar men hon i telefonen kyrk värdinna eller vad hon är värkar förvirad hon skulle ringa tillbax för hon behövde våra person nr å hade inte penna å papper när hon ringde jag behöver ju en präst har hon bokat in det elelr måste jag välja sj eller ja jag förstår inte vimmel tant hehhe har köpt organska påsar såpbubblor och diamant nålar till buketten å apsolut inge mera.. stress
  • 7011e gången gilt
    kyrk damen värkar helt förvirad hon skulle ringa upp mig igen för hon ville ha vårat person nr men hon har inte ringt å hon skulle fixa så jag fick se lokalen invändigt.. sen vet jag inte om hon bokade in någon präst men de måste hon väll gjort??
  • 7011e gången gilt
    vilket pris tror ni man får ge för att förminska en ring??
  • 7011e gången gilt
    JIPPI DE känns värkligen som man får vara med här
  • 7011e gången gilt

Ringen ör inte slät å inga stenar i heller funderar på förminska den jag ahr å lägga i nån sten eller köpa helt nytt

• 7011e gången gilt

jag ahr gått ner ca 35 kg så jag tappar min men sambon kan ha sin å han älskar den ringen å skulle se dumt ut om jag har en annan å han behåller sin

• 7011e gången gilt

Väntar på spenning att min klänning ska komma hem :)

kyrkan har inte ringt än angoende vikken präst det blir å få gå in i lokalen å kolla hur den ser ut blir stressad..

• 7011e gången gilt

å de öppnar kl 14

känns som jag ahr massa kvar å göra å de har jag åxå

• 7011e gången gilt

Ringde å nu vet jag vilken präst jag ska ha i alla fall :)

å så satt hon i möte som tog hand om lokalen å så ringde hon upp å jag missade ringde till henne å inge svar :(

får prova en gång till tror jag.. måste in i lokaln kolla vad som finns å inte finns hur jag vill smycka den å regler å sånt bor folk ovan för så de blir middag där å lite lekar å sånt skoj sedan vidare hem till oss för de som vill..

• 7011e gången gilt

imorgon kl 10 blir det lokal tittandes :)

• 7011e gången gilt

De är inte så långt kvar för dig :) jag har lite längre kvar blir den 31a för mig :)

vadska ni alla ha för in gång å ut gångsmusik??

• 7011e gången gilt

jag har inte fått svar frånmin kompis syter änom hon vill sjunga..villatt hon sjunger kärleksvisan eller du är mitt allt hoppas honvill

• 7011e gången gilt

Hoho en till Örebrore :) ellerbor nu mera utan för :)

• 7011e gången gilt

skriv inmig någon tack

31 i fellingsbro

• 7011e gången gilt

I DAG kom äntligen min klänning men lite liten å underkjolen var så liten så de knaka i den hehe bara se till å rasa lite till i vikt å fin va den gömten i dotterns gaderob ma´nnen vet inte om den han tror jag ska ha en annan klänning..

stressad över möhippan åxå brodtärnan vägrar säga vikken dqg å nästa helg vill hon jag följer med till grönalund eller följer med å festar på lördagen å jag e totalt fattig nu allt går till bröllopet.

helgen efter har jag sakt att jag inte kan har mens då hehe å vägrar göra knäppa grejer med den fld blod jag ahr med koppar spirral.

• 7011e gången gilt

ingen präst ringt än ingen kantor inget va då stressigt jag ringer på måndag.. 2 v kvar stress till 1000

• 7011e gången gilt

å hur tänkte tärnan när hon tar den sista helgen jag kan göra nått till bröllopet på till möhippa jaja mer panik mer stress hehe

• 7011e gången gilt
    idag ska jag hämta nycklarna till lokalen :) ditt å fixa med brden :) våra blommor kommer kosta så mycket mer än va vi tänkt oss jag ville ju binda sj men min mamma å sambo tjata om å bästella så vi gjorde det å ca 2000 skulleallt gå på. så blir lösnaglar i ställeför å fixadm :(
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!