-
-
kyrk damen värkar helt förvirad hon skulle ringa upp mig igen för hon ville ha vårat person nr men hon har inte ringt å hon skulle fixa så jag fick se lokalen invändigt.. sen vet jag inte om hon bokade in någon präst men de måste hon väll gjort??
-
vilket pris tror ni man får ge för att förminska en ring??
-
JIPPI DE känns värkligen som man får vara med här
-
Ringen ör inte slät å inga stenar i heller funderar på förminska den jag ahr å lägga i nån sten eller köpa helt nytt
-
jag ahr gått ner ca 35 kg så jag tappar min men sambon kan ha sin å han älskar den ringen å skulle se dumt ut om jag har en annan å han behåller sin
-
Väntar på spenning att min klänning ska komma hem :)
kyrkan har inte ringt än angoende vikken präst det blir å få gå in i lokalen å kolla hur den ser ut blir stressad..
-
å de öppnar kl 14
känns som jag ahr massa kvar å göra å de har jag åxå
-
Ringde å nu vet jag vilken präst jag ska ha i alla fall :)
å så satt hon i möte som tog hand om lokalen å så ringde hon upp å jag missade ringde till henne å inge svar :(
får prova en gång till tror jag.. måste in i lokaln kolla vad som finns å inte finns hur jag vill smycka den å regler å sånt bor folk ovan för så de blir middag där å lite lekar å sånt skoj sedan vidare hem till oss för de som vill..
-
imorgon kl 10 blir det lokal tittandes :)
-
De är inte så långt kvar för dig :) jag har lite längre kvar blir den 31a för mig :)
vadska ni alla ha för in gång å ut gångsmusik??
-
jag har inte fått svar frånmin kompis syter änom hon vill sjunga..villatt hon sjunger kärleksvisan eller du är mitt allt hoppas honvill
-
Hoho en till Örebrore :) ellerbor nu mera utan för :)
-
skriv inmig någon tack
31 i fellingsbro
-
I DAG kom äntligen min klänning men lite liten å underkjolen var så liten så de knaka i den hehe bara se till å rasa lite till i vikt å fin va den gömten i dotterns gaderob ma´nnen vet inte om den han tror jag ska ha en annan klänning..
stressad över möhippan åxå brodtärnan vägrar säga vikken dqg å nästa helg vill hon jag följer med till grönalund eller följer med å festar på lördagen å jag e totalt fattig nu allt går till bröllopet.
helgen efter har jag sakt att jag inte kan har mens då hehe å vägrar göra knäppa grejer med den fld blod jag ahr med koppar spirral.
-
ingen präst ringt än ingen kantor inget va då stressigt jag ringer på måndag.. 2 v kvar stress till 1000
-
å hur tänkte tärnan när hon tar den sista helgen jag kan göra nått till bröllopet på till möhippa jaja mer panik mer stress hehe
-
idag ska jag hämta nycklarna till lokalen :) ditt å fixa med brden :) våra blommor kommer kosta så mycket mer än va vi tänkt oss jag ville ju binda sj men min mamma å sambo tjata om å bästella så vi gjorde det å ca 2000 skulleallt gå på. så blir lösnaglar i ställeför å fixadm :(
-
jag å min man :) -