På lördag är det bara 3v kvar Jag sitter och väntar på samtal från sömmerskan som skulle försöka släppa ut midjan på klänningen ett par cm, hon trodde att den skulle vara klar ev idag eller senast lördag...så jag sitter här på nålar Vill bara få hem den så jag kan slappna av
Idag så var jag och mötte upp en kille och hämtade en korg som vi ska ha vigselprogrammen och rispåsarna i, så nu är det ett bekymmer mindre.
Förhoppningsvis så är min ring klar nästa vecka oxå, har skickat in den för gravering. Den skulle vara klar senast den 31 juli. Tur att man var ute i god tid, har tagit dom en månad att gravera den.
Nästa fredag ska jag färga håret och klippa topparna och luggen. Får hjälp av en väninna, så blir det nog lite jämnare än att göra det själv
Sen tror jag att det blir möhippa och svensexa den 3e augusti Börjar bli lite nervöst, undrar vad dom har hittat på för bus, dom vet att jag avskyr pinsamma saker och bli alltför utklädd. Och sen att dom inte får använda en ögonbindel, då jag har en skada på balansnerven så jag har svårt för att blunda, för då känns det som om jag åker karusell jättefort.
Sitter fortfarande och planerar alkoholen...knepigt det där, maten är inga större problem, det är baren som är det jobbiga tycker jag...