Inlägg från: Grundell |Visa alla inlägg
  • Grundell

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

3 augusti ¤ Deede ¤ Fröken Finemang, Karlstad ¤ lillasofie, Västerås ¤ PiaB, Stockholm ¤ SZ2013 ¤ Biographic ¤ Mandala ¤ sessa ¤ sophiebus västerås ¤ Hobevi¤ Anaa ¤ ViirreL Söderbärke ¤ Tösen ¤ Marlon ¤ Trollet Plupp ¤ Tessla ¤ itbecomesyou ¤ Tessa01¤ Poppee ¤ ellyn ¤ Amandizzen 6 augusti  ¤ Elyea 10 augusti¤ Makeupmyday, Åland ¤ Schumeline, Uppsala ¤ Augusti13 ¤ Laures ¤ Stefan och Caroline ¤ Lillan ¤ anna1977 ¤ madeinFinland ¤ 130810 ¤ Längtansful l¤ Grodprinsens brud ¤ Augusti13 ¤ Lakinna ¤ Acire 13 augusti  ¤ fiah17 august i¤ Pifa, Lund ¤ SOSO, Uppsala ¤ Sjörå, Mölnlycke ¤ Sofia82 ¤ NinaH ¤ 88kaktus85 ¤ Aug 2013 ¤ sommaren13  24 augusti ¤ FreNi ¤ Kipso, Gävle ¤ Confuzed86 ¤ JossanKossan ¤ malli716 ¤ GBG2013 ¤ Lally ¤ Skogus ¤ SaraWHPM ¤ MissFannie ¤ soderpling ¤ Alvstina ¤ Grundell ¤After8years 31 augusti¤ Brudiframtiden ¤ Helchem, Stockholm ¤ ChristineL ¤ sommaren13 ¤ Linaangelica1 ¤ Wardelli¤ Ememem ¤ BlivandeFruEddysson ¤ Fjolltuss ¤ Ela ¤ Wardelli¤ Disa¤ sofialndkvist

• Grundell

Jag kan inte heller lägga in bilder blir bara ett tomt inlägg *suck*

• Grundell

Denna bukett och färgtema skall vi ha hade vi tänkt
  • Grundell

Så här kommer det se ut på mitt finger med den nya ringen
  • Grundell

Vi hade beställt inbjudningskort och idag kom de Med spänning öppnar vi lådan och till min förvåning så blir min komentar -Vad tusan är detta? Då har vi inte fått våra inbjudningskort utan några som heter Sara & Johan hmmm Vad besviken jag blev Så det blir att ringa till www.kortdesign.se i morgon och se hur vi löser detta nu.

• Grundell

Tjenixen alla blivande brudar!!Var ett tag sedan jag skrev här inne. För oss går allt bra. Det mesta är redan klart det är SÅ skönt så jag skall njuta av sommaren  Hur går det för er andra??   

• Grundell

Hej alla brudar!!Var ett tag sedan jag uppdaterade nu. Men igår var prästen här på ett besök. Vi gick igenom hela vigsel och det känns jätte bra. Vi fick allt som vi önskade och hon var positiv vilket var skönt. Vi var lovade att en kör kunde sjunga när jag bokade vigsel i januari. Men nu finns det ingen kör så nu letar jag någon som kan sjunga....annars så flyter allt på. 

• Grundell

Sjörå skrev 2013-07-29 15:10:36 följande:3 Augusti - jennieG - Borlänge3 Augusti - lillasofie - Västerås3 augusti - Lmvu- Stockholm 3 Augusti - Mandala - Jönköping3 Augusti - mojo - Västerås3 augusti - Mpta - Bollnäs3 augusti - Tessla -Södra Öland3 augusti- Fröken Finemang, Forshaga 10 Augusti- Augusti13 -Stockholm10 Augusti - Gumemnuttan - Örebro10 Augusti - Karolajia - Stockholm10 Augusti - Lakinna - Malmö10 Augusti - leula - Örebro10 Augusti - Längtandsfull- Göteborg10 Augusti - SingingFantacia - Stockholm10 Augusti- tess80 Hässleholm17 Augusti - Aug 2013 - Enköping17 Augusti - NinaH - Göteborg17 Augusti- Nivi och Jesper- Allerum, Helsingborg17 Augusti - sommaren13 - Stockholm17 Augusti- Sjörå - Hällsnäs, Mölnlycke24 Augusti - Alvstina - Helsingborg24 Augusti - Carina 10 - Österlen24 Augusti - Helipa - Bara (Skåne)24 Augusti - MissFannie - Helsingborg24 Augusti - SaraWHPM - Varberg24 Augusti - Soderpling- Stockholm31 Augusti - 1337Lise - Norrköping31 Augusti - FrökenCitron- Härjedalen31 augusti - jenniferochaugust - Stockholm31 Augusti - johannisen - Vasa, Finland31 Augusti - kj79 - Luleå31 Augusti -soderpling-Paris 31 Augusti - viXan - Ängelholm31 August - Wardelli - Rhodos, Grekland 31 Augusti - VI20130831 - KågerödFår inte jag vara med???? Vi gifter oss den 24 augusti i Tibro  

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!