Då kommer här lite bilder från vår helt perfekta dag..
Det blev precis så perfekt som jag alltid drömt om. Eller rättare sagt det blev fakiskt så perfekt som jag aldrig vågat drömma om.. =)
Haft en dröm hela mitt liv om att Casper i Arvingarna skall sjunga på mitt bröllop men hela tiden trott att det är en dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse för först så skulle han aldrig komma till just MITT bröllop och om han nu skulle kunna det så skulle det va helt omöjliga priser att betala.
Men VEM står 3 meter framför mig och sjunger till BARA oss jo underbara Casper =)
Tänk att mamma har fixat detta... Hon är helt magisk och absolut den bästa mamman man kan ha =)
Kan tillägga att han gjorde detta för oss för att han tyckte det skulle vara roligt. Han hade planerat in hela sin båtsemester efter vårt bröllop så att han var i närheten.
Jag var även med Arvingarna på min möhippa men då hade jag inte en aning om att vi skulle ses igen =)
Det som också var roligt var att ingen av gästerna visste att han skulle komma så alla blev överaskade och det gick en wow-våg genom hela kyrkan när han kom in.